Kompot z rabarbaru.

11. Data: 2010-05-11 21:59:38

Temat: Re: Kompot z rabarbaru.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 May 2010 12:33:23 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Wanilia pasowałaby. I truskawki ;-)
>
> Ania

Hmmm.... ale to już nie będzie "rabarbarowy" kompot ;-)

12. Data: 2010-05-11 22:00:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 May 2010 13:58:53 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Wzbogacony. Więc wzbogacam.

Miało być tylko wzbogacenie aromatu ;-)

13. Data: 2010-05-11 22:00:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Gdzie Ty tam widzisz jabłka?

Jabłka plus goździki to taki standard.

--

Paulinka

14. Data: 2010-05-11 22:00:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 May 2010 23:06:56 +0200, Paulinka napisał(a):

> Aniu może ja jestem z innego świata, ale rabarbar i truskawki to nieco
> inny okres wegetacji.

Mrożony rabarbar i świeże truskawki lub odwrotnie - jest to możliwe
przecież w epoce elektryczności :-)

15. Data: 2010-05-11 22:02:10

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Kupić to możemy i kapustę młodą, a u żadnego rolnika jeszcze nie wyrosła
> bez szklarni. Generalnie nowalijki, rabarbar i inne duperele to wytwór
> szklarniowy i pescytydowy.
>
> Paulinka

Można całe lato z własnej działki. Można z agrestem.

16. Data: 2010-05-11 22:07:05

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Mrożony rabarbar i świeże truskawki lub odwrotnie - jest to możliwe
> przecież w epoce elektryczności :-)

Śmieszne - całe lato mieliśmy. Inne zastosowania - ciasto, pierogi,
naleśniki, Knedle (gotowane ziemniaki) z rabarbarem (tak jak z śliwkami).

17. Data: 2010-05-11 22:07:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 May 2010 23:57:58 +0200, Paulinka napisał(a):

> Kupić to możemy i kapustę młodą, a u żadnego rolnika jeszcze nie wyrosła
> bez szklarni. Generalnie nowalijki, rabarbar i inne duperele to wytwór
> szklarniowy i pescytydowy.
>
> Paulinka

O przepraszam, u mnie rabarbar właśnie oszalał w ogródku :-)

18. Data: 2010-05-11 22:08:02

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Mrożonym :-)
>

> PS. Też mam, mam, a jak :-)

Więc nie tylko mrożonym.

19. Data: 2010-05-11 22:08:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 May 2010 00:00:29 +0200, Paulinka napisał(a):

> Jabłka plus goździki to taki standard.

Goździki i śliwki to u mnie standard.

20. Data: 2010-05-11 22:08:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można całe lato z własnej działki. Można z agrestem.

Mrożonym :-)

PS. Też mam, mam, a jak :-)

WWL TV
Grzybobrania...