baranina / jagniecina ???

1. Data: 2010-05-11 23:19:53

Temat: baranina / jagniecina ???
Od: "ami lo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

czy wiecie i napiszecie gdzie mozna w Galicji tj okolice Tarnowa kupic w
calosci jagnie lub barana na ognisko , najlepiej aby mieso bylo juz
odpowiednio przygotowane / zamarynowane

pozdr

krzychu

2. Data: 2010-05-12 05:57:24

Temat: Re: baranina / jagniecina ???
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

ami lo pisze:

> czy wiecie i napiszecie gdzie mozna w Galicji tj okolice Tarnowa kupic w
> calosci jagnie lub barana na ognisko,

http://www.kuchnieswiata.com.pl/mieso/jagniecina.htm
l (-> tusze)

> najlepiej aby mieso bylo juz
> odpowiednio przygotowane / zamarynowane

Takie można zamówić u górali, np. w Kościelisku (Biała Polana, za
Zajazdem Józef - w pierwszym szałasie i w kolejnych, koło przystanku PKS).
--
BBjk

3. Data: 2010-05-12 08:21:11

Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On May 12, 12:19 am, "ami lo" <l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> czy wiecie i napiszecie  gdzie mozna  w Galicji tj okolice Tarnowa kupic w
> calosci jagnie lub barana na ognisko , najlepiej aby mieso bylo  juz

nie upieczesz dobrze barana na ognisku, zwlaszcza jezeli nie
probowales wczesniej, jesli juz to mozesz pobawic sie w odgrzewanie
podpieczonej przez zawodowca tuszy.

mac

4. Data: 2010-05-12 14:00:48

Od: "ami lo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie upieczesz dobrze barana na ognisku, zwlaszcza jezeli nie
probowales wczesniej, jesli juz to mozesz pobawic sie w odgrzewanie
podpieczonej przez zawodowca tuszy.

mac

to wiem , mam juz jakiej doswiadczenie w tej dziedzinie i z tym rodzajem
miesa , jak piszesz w szczegolach to dla gosci na imprezie chcialem tak
naprawde odgrzewac i przypiekac efektownie - a szczegolow goscie znac nie
musza :))) ale zeby cos dzialac musze miec to mieso , jak nie znajde to
trudno bedzie swinka albo efektownie jelonek

krzychu

Kompot z rabarbaru.
WWL TV
Grzybobrania...