Koniec ewolucji.

21. Data: 2013-04-12 10:14:45

Temat: Re: Koniec ewolucji.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 10:53:04 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> Jednakoż- IMO stworzył człowieka na swoje podobieństwo. Co wcale nie znaczy,
>
> że jesteśmy Jego kopią. Ponieważ (pisałem) o ewolucji zstępującej- naszym
>
> kierunkiem ewolucji jest boskość- czyli rozwój duchowy, by zbliżyć się do
>
> Stwórcy.
>
> --
>
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
>
> Arystoteles
>

> --
>

> Chiron

aha, to muchy i inne robale tez osiagna boskosc w drodze ewolucji "zstepujacej", po
odpowiednim ma sie rozumiec rozwoju duchowym i zbliza sie do sfurcy?

22. Data: 2013-04-12 10:42:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>aha, to muchy i inne robale tez osiagna boskosc w drodze ewolucji
>"zstepujacej", po odpowiednim ma sie rozumiec rozwoju duchowym i zbliza sie
>do sfurcy?
Przypomnę, co pisałem do Ciebie:
"
stworzone przez jakąś istotę, to to "coś" może ewoluować co najwyżej do
poziomu tej istoty.
"
Co_najwyżej do tego poziomu. NAJWYŻEJ. Czyli: mooże nie ewoluować wcale,
moze troszeczkę przesunąć się w górę po drabince. Jednak Teoria Ewolucji
Zstępującej nie tylko opisuje IMO oczywiste przecież prawo, że np człowiek
nie może stworzyć istoty (maszyny) doskonalszej od siebie samego. Istotą tej
teorii jest takze to, że ewolucja się odbywa- ale błędem jest obserwowanie
tylko przemian jednego gatunku i wyciąganie wniosków. Ewolucja obejmuje
wszystko na raz- istnieje zatem pewna równowaga ewolucji. Szczegółowiej-
istnieje jedna Świadomość. Wszystko jest jej częścią. Skoro tak- to
wzrostowi świadomości jednostek musi towarzyszyć swoistego rodzaju
prymitywienie reszty. To coś jak oczyszczanie wody: im bardziej się ją
oczyszcza, tym mniej się uzyskuje cieczy, choć jest ona coraz czystsza- a
więcej jest różnego rodzaju brudów. To dość dobry przykład.

23. Data: 2013-04-12 11:22:51

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Maciejewski"

>Nazwij i opisz te stopnie tak by inni mogli je zidentyfikować, inaczej
>uznam że pieprzysz w bambus.

Co zaiste czyni :)
Niektórym się tak robi, po obejrzeniu Incepcji :)
http://www.filmweb.pl/Incepcja

pzdr
olo

24. Data: 2013-04-12 11:27:11

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kali"
>Niby jak porównamy np. jaskiniową usmysłowość
>Platona z wykwitem nowoczesnych/globalnych
>osobników z przed TV/komputera/palmptopa
>z colą i chipsami to mozna by uznać, że to
>słuszna koncepcja - ale ja jakoś - wybacz -
>nie jestem przekonany ?
>:))

Bo porównujesz tendencyjnie :P Platona z Kowalskim.
Porównaj sobie jakiegoś pre-Nowaka z Nowakiem :))))

pzdr
olo

25. Data: 2013-04-12 11:48:15

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 12:42:01 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> [...]
>
> --
>
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

po pierwsze wystepuja formy przejsciowe czyli organizmy o cechach posrednich pomiedzy
dwiema grupami systematycznymi. co dokumentuje ze ewolucja dokonala rowniez zmian
miedzygatukowych. nakrocej z jednokomorkowych wielokomorkowe. z gadow ptaki, i pewnie
jednak z malpy czlowiek. skoro slady pobytu czlowieka to naciagajac najwyzej 100tys
lat - w stosunku do 2mld istnienia ziemi?
po drugie do rzadkosci naleza gatunki, relikty grup dawno wymarlych, ktore przetrwaly
do dzis prawie w niezmienionej formie, czyli tzw. zywe skamienialosci. sposrod roslin
naleza do nich m.in. skrzyplocze i lodziki, a sposrod roslin: milorzab dwuklapowy.
czyli jednak niezwykle malo! znaczy to ze wlasciwie wszyscy jestesmy niejako wynikiem
ewolucji.

26. Data: 2013-04-12 12:38:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 05:36, LeoTar <z...@g...pl> wrote:

> Na jakiej podstawie tak sądzisz ?
>
> --
> Władek Tarnawski
> LeoTar

Bo masz rozwój.

27. Data: 2013-04-12 13:14:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Apr 2013 22:02:07 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> nie ma zadnej ewolucji. wszystkie zwierzatka, roslinki i wszystko co nas otacza
zawdzieczamy stworcy. a czlowiek - na wzor i podobienstwo

Ewolucja to właśnie akt Boskiego Tworzenia. Ciągle trwa. I Ty też
wyewoluujesz, już niedługo...

28. Data: 2013-04-12 13:16:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Apr 2013 09:31:47 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
> stworzone przez jakąś istotę, to to "coś" może ewoluować co najwyżej do
> poziomu tej istoty. Jednak Ty pisząc, że człowiek się Bogu nie udał-

CHCIAŁBY zaprzeczać jak równy równemu, ale nie ma takiej mocy, jeszcze nie
wyewoluował na wzór i podobieństwo... Akt stwórczy trwa.

29. Data: 2013-04-12 13:18:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Apr 2013 01:02:25 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> jak panbog jest taki wszechmocny to mogl tak postanowic ze stworzyl czlowieka
ulomnym. a jesli uczynil to na wzor i podobienstwo, to ulomny jest on sam!

Człowieku błędny i niedoskonały, wadliwy i ułomny, przecież wciąż
ewoluujesz, bo wciąż jesteś stwarzany. Własnie dążysz do Boskiej
doskonałości, którą masz osiągnąć w nieskończonym czasie.
Bóg to Wielki Spryciarz, nie takim jak TY z Nim sie mierzyć.

30. Data: 2013-04-12 13:23:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Apr 2013 10:53:04 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> kierunkiem ewolucji jest boskość- czyli rozwój duchowy, by zbliżyć się do

Toż przed chwilą napisałam. Ewoluujemy w nieskończonym czasie DO BOSKIEGO
PODOBIEŃSTWA. Przecież wszystko to trzyma się kupy idealnie. Opowiastki o
siedmiu lepieniu z gliny są dla gminu, niekumatego.

...jak pijane wiewiórki :-D
Szczury juz uciekaja z tonacego okretu
KAŻDEGO Z NAS...
TV Trwam - rocznica katastrofy.
Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.