Koniec ewolucji.

61. Data: 2013-04-14 07:43:26

Temat: Re: Koniec ewolucji.
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ab4e3d2c-359c-489a-925a-4def47516c56@googlegrou
ps.com...

> http://www.youtube.com/watch?v=YeXGO-Wmqao
>>>
>b.dobry przyklad na to ze niezle trzeba sie narobic by zagmatwac
>empirycznie sprawdzalna teze. szczegolnie w sytuacji kiedy blad tkwi w
>samym zalozeniu.

Dlatego każda ustawa- na przykład podatkowa- jest tak bardzo pokomplikowana
nie dlatego, że nie może byc prosta, tylko dlatego, żeby banda złodziei
mogła poukrywać swoje łajdactwa.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

62. Data: 2013-04-14 08:54:12

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mnie oduczyła dyskryminacji, poniżania. W tym samego siebie.
> Ameryka to wspaniały kraj.

Nawet z czerwonym prezydentem- i to już drugą kandencję? Myślisz, że USA
jest w stanie to wytrzymać?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

63. Data: 2013-04-14 12:58:28

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-14 10:54, Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nawet z czerwonym prezydentem- i to już drugą kandencję? Myślisz, że USA
> jest w stanie to wytrzymać?

Myślę, że w USA proces eliminowania przemocy jest w naszym świecie
najbardziej zaawansowany. Szkoda tylko, że Prezydent nie ma syna, który
jeszcze bardziej motywowałby go ku dokonaniu przełomu do wolności
absolutnej.

Władek Tarnawski
LeoTar

64. Data: 2013-04-14 13:34:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> najbardziej zaawansowany. Szkoda tylko, że Prezydent nie ma syna, który
> jeszcze bardziej motywowałby go ku dokonaniu przełomu do wolności

Czyli- uważasz że np taka rozpierdówa w Iraku to naprawdę chodziło o to,
żeby pozbawić świat złego tyrana a nie o to, żeby ukraść Irakijczykom ropę i
obezwładnić jedyne państwo, ktore jak do tej pory bezkarnie atakowało
Izrael? Ciekawie piszesz:-)

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

65. Data: 2013-04-14 13:53:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> obezwładnić jedyne państwo, ktore jak do tej pory bezkarnie atakowało
> Izrael?

Od kilkudziesieciu lat nie ma takich panstw, ktore by bezkarnie atakowaly
Izrael. Pomijam, ze atakowanie przez Irak zdarzylo sie tylko podczas
pierwszej wojny i to w celu zasiania podzialow miedzy sojusznikami -
oczywiscie nie bylo to bezkarne.

66. Data: 2013-04-14 14:42:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 10:54:12 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nawet z czerwonym prezydentem- i to już drugą kandencję? Myślisz, że USA
> jest w stanie to wytrzymać?

Nie widze postów Leo, ale tu mu odpowiem - jak chce naprawdę wiedzieć,
gdzie się naprawde poniża ludzi, to niech sobie poczyta o prywatnych
więzieniach w... USA.

67. Data: 2013-04-14 14:42:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 13:34:34 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> obezwładnić jedyne państwo, ktore jak do tej pory bezkarnie atakowało

Typowa ofiara propagandy.

68. Data: 2013-04-14 15:35:21

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-14 13:34, Chiron pisze:
> [...]

> żeby pozbawić świat złego tyrana a nie o to, żeby ukraść Irakijczykom
> ropę i obezwładnić jedyne państwo, ktore jak do tej pory bezkarnie

Izrael jest społecznym laboratorium, w którym egzystują skrajności: od
religijnych ortodoksów do kibuców, w których własność prywatna nie
istnieje. Takie laboratorium musi być chronione ponieważ występujące w
nim skrajności stwarzają szansę na ujawnienie mechanizmu powstawania
takich napięć. Ropę uważam za pretekst do tego by chronić laboratorium.

Podobnie rzecz się ma w Korei Północnej, gdzie totalitarna władzę
sprawuje niedoświadczony bezdzietny młokos totalnie uzależniony od
ukrytej w jego cieniu kobiety, tak jak był uzależniony od swojej matki.
Jego żona przejęła nad nim władzę, którą wcześniej sprawowała nad nim
matka. Jest upokarzany przez swoja połowicę i dlatego upokarza całe
społeczeństwo a strasząc świat stara się utrzymać przy władzy, czyli
podświadomie chce być lepszym od swojego boga-ojca, który go poniżał
odmawiając inicjacji seksualnej z matką.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

69. Data: 2013-04-14 15:39:10

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-14 14:42, Ikselka pisze:

> Typowa ofiara propagandy.

Kogo masz na myśli ?

--
Władek Tarnawski
LeoTar

70. Data: 2013-04-14 15:50:55

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie widze postów Leo, ale tu mu odpowiem - jak chce naprawdę wiedzieć,
> gdzie się naprawde poniża ludzi, to niech sobie poczyta o prywatnych
> więzieniach w... USA.

A ja czytam Twoje posty mimo tego, że czuję Twoja niechęć do mnie. Ale
tak to już jest gdy ujawnia się manipulanta. Kiedy do głosu dochodzą
nieuświadomione emocje. No i ta konieczność rezygnacji z dominacji czyli
utrata kontroli nade mną. :)

A wracając do Twojego zdania... No cóż. Żeby ujawnić nieświadome trzeba
naciskać aż w pewnym momencie pęknie balon nieświadomego i ujawni
mechanizm dokonywania przemocy przez Kobietę. Przemocy, którą Kobieta
musiała stosować aby przetrwać wraz z potomkiem przy boku nieświadomego
i nieodpowiedzialnego Mężczyzny.

Spójrz na Polskę - totalna nieodpowiedzialność rządzących skutkuje tym,
że ludzie sami muszą zadbać o własne bezpieczeństwo, muszą uwierzyć we
własne siły by przetrwać. Tak, jak musiała przetrwać Ewa z dzieckiem by
gatunek przetrwał. Teraz jednak w obliczu totalnej nieodpowiedzialności
naszych władców Polacy muszą sięgnąć do ich podświadomości by wyjaśnić
DLACZEGO do tej pory byli nieodpowiedzialni za siebie samych. Polska to
kolejne poletko doświadczalne w skali mikro. To poszukujący Człowiek,
który chce byc dobrym, chce się uwolnić od przemocy. Bo Człowiek, tak
Kobieta jak i Mężczyzna są dobrzy.

Władek Tarnawski
LeoTar

...jak pijane wiewiórki :-D
Szczury juz uciekaja z tonacego okretu
KAŻDEGO Z NAS...
TV Trwam - rocznica katastrofy.
Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.