Koniec ewolucji.

51. Data: 2013-04-13 21:15:58

Temat: Re: Koniec ewolucji.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 kwietnia 2013 21:38:52 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Generalnie TYLKO przesadzasz.

nie przesadzam, mowie jak jest.

52. Data: 2013-04-13 21:17:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Apr 2013 14:15:58 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> nie przesadzam, mowie jak jest.

Mówisz jak UWAŻASZ, że jest.

53. Data: 2013-04-13 21:26:51

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 kwietnia 2013 21:35:55 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
interesuje w najmniejszym nawet zakresie.

> Zapomniałes napisać wszystkiego, miało być "co święte dla innych". Ale i Ty
>
> wyewoluujesz do przyjęcia świętości za swoje..
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

studenci jakiegos amerykanskiego uniwersytetu zrobili doswiadczenie. przy uzyciu
narzedzi socjotechnicznych nadali znamiona boskosci ketchupowi (tak, takiej
przyprawie na bazie pomidorow) rzesza wyznawcow rzeczonego ketchupu nieustannie sie
powiekszala. zaczeto okazywac ketchupowi czesc i tworzyc miejsca uswiecajace jego
boskosc. po odstapieniu od kontynuowania eksperymentu stwierdzono ze wyznawcy
przyprawy traktuja sprawe b.powaznie i nie maja zamiaru zrezygnowac z obrzedow
"religijnych" na czesc ketchupu.
wniosek: mozg ludzki robi nam rozne siupy. sa w jego obszarach osrodki odpowiedzialne
za szczegolnie intensywnie przezywana religinosc. wystarczy je uaktywnic. cos wacha,
albo wacha, albo... cos tam. czasem uaktywnia to choroba lub uraz, i widzi sie duchy
i slyszy chory niebianskie, czy cus innego!

54. Data: 2013-04-13 21:33:18

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 kwietnia 2013 23:17:39 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Mówisz jak UWAŻASZ, że jest.
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

kiedy mowie ze 2x2=4 to tak jest
uwazac mozne ewentualnie ze 2x2=5

55. Data: 2013-04-13 21:37:55

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
>kiedy mowie ze 2x2=4 to tak jest
>uwazac mozne ewentualnie ze 2x2=5

mówisz- i masz:

http://www.youtube.com/watch?v=YeXGO-Wmqao

--

Chiron

56. Data: 2013-04-13 21:54:27

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 kwietnia 2013 23:37:55 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

b.dobry przyklad na to ze niezle trzeba sie narobic by zagmatwac empirycznie
sprawdzalna teze. szczegolnie w sytuacji kiedy blad tkwi w samym zalozeniu.

57. Data: 2013-04-13 21:58:34

Od: Stiopa <q...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar wrote:

> Nie, nie chodzi o to, że ewolucji nie ma i nie było. Ona jest a polega
> na przechodzeniu Umysłu od stanu całkowitej nieświadomości do stanu
> osiągnięcia pełnej świadomości. Pokonując po drodze różne stopnie
> nieświadomości/samoświadomości Umysł stwarza różne formy Rzeczywistości
> przy czym ten ostateczny stan oznacza pełną samoświadomość. Oznacza
> również zakończenie przemian z nieświadomego w świadome.

Sorry, miałem Cię za dupka :)
Za "Boga" nie będziesz z wiadomych przyczyn.
--
1. Orthodox Judaism (100%)
2. Islam (96%)

58. Data: 2013-04-13 22:29:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Apr 2013 14:26:51 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> studenci jakiegos amerykanskiego uniwersytetu (...)

Tak, tylko w USA byle g... może być bogiem, ba, prezydentem! Ameryka to
taki cudny kuaj. :-|

59. Data: 2013-04-13 22:41:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Apr 2013 14:33:18 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> kiedy mowie ze 2x2=4 to tak jest

Nie, jest odwrotnie: 2x2=4, więc dlatego możesz tak powiedzieć.

> uwazac mozne ewentualnie ze 2x2=5

I Ty własnie uważasz... ba, nawet masz swoje na to dowody, zupełnie jak
poniższy...

-20 = -20
16 - 36 = 25 - 45 / + 20 1/4
16 - 36 + 20 1/4 = 25 - 45 + 20 1/4
16 - 2 * 4 * 9/2 + (9/2)do kwadratu = 25 - 2 * 5 * 9/2 + (9/2)do kwadratu

ze wzoru skroconego mnozenia

(4 - 9/2)do kwadratu = (5 - 9/2)do kwadratu
4 - 9/2 = 5 - 9/2
4 = 5

czyli

2 * 2 = 5

333333333-]

60. Data: 2013-04-14 06:04:15

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, tylko w USA byle g... może być bogiem, ba, prezydentem! Ameryka to
> taki cudny kuaj. :-|

Mnie oduczyła dyskryminacji, poniżania. W tym samego siebie.
Ameryka to wspaniały kraj.

Pozdrawiam
Władek Tarnawski
LeoTar

...jak pijane wiewiórki :-D
Szczury juz uciekaja z tonacego okretu
KAŻDEGO Z NAS...
TV Trwam - rocznica katastrofy.
Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.