Koniec ewolucji.

41. Data: 2013-04-12 21:58:27

Temat: Re: Koniec ewolucji.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 23:42:44 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <k...@g...pl>> napisał w wiadomości

ps.com...

> [...]
ps.com...

> [...]
>
> okresu. Gdzie jest choć jedna Twojego przodka? Zapytałem też, czy gdybym
>
> rybom ciepłowodnym zapewnił taką zmianę klimatu, jak kiedyś w Austarlii- to
>
> czt część z nich w ciągu kilkudziesięciu lat wyewoluuje w ryby dwudyszne?
>
> Nie wiem też, jakie zioła palisz ani czego nie rozumiesz z tez głoszonych
>
> przez Kosciół. Ani nie wiem, jaką konstrukcję psychiczną mieli ludzie
>
> głoszący geocentryzm. Nie myślę, żeby głoszenie geo- czy helio- centryzmu
>
> miało jakiś znaczący wpływ na czyjąś konstrukcję psychiczną. O czym w ogóle

warto przeczytac i chocby fragmentarycznie uzupelnic luki edukacyjne:
http://www.sciaga.pl/tekst/33486-34-pochodzenie_czlo
wieka

prosze nie zadawac mi naiwnych pytan dot. zmian genetycznych jakiegos gatunku na
przestrzeni kilkudziesieciu lat. w genetyce przestrzen tysiaca lat to jest czas ledwo
zauwazalny. w przypadku krotszych okresow mozna mowic o zagadnieniach adaptacyjnych.
z tez gloszonych przez kosciol nie staram sie zrozumiec niczego, bo mnie to nie
interesuje w najmniejszym nawet zakresie.

42. Data: 2013-04-12 22:05:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 23:42, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> [...]
> miało jakiś znaczący wpływ na czyjąś konstrukcję psychiczną. O czym  w ogóle

Kościół przyjął ewolucje ,więc o czym ty pisze prosiaku, już w mojej
wklejce masz że jeśli ktoś neguje to nawet dokumentów kościoła nie
zna.
U nas w Polsce debilizm tak walczy bo co jest w umyśle
debila....kretynizm. Tylko czego natępnie ten kretynizm zajmuje
kolejkę do lekarza, przecież bozia go stworzyła to i bozia go wyleczy.
Stoi to bagno staruchów i pięsciami wszystkich leją , bo on chce do
lekarza, którego w internecie zwalcza że on nie jest biologiczny.

43. Data: 2013-04-12 23:13:07

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

zrozumiec niczego, bo mnie to nie interesuje w najmniejszym nawet zakresie.
=================================

Poddaję się:-).

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

44. Data: 2013-04-13 12:11:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Apr 2013 14:23:11 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
> sprawa. pare wiekow wstecz czlowiek o takiej konstrukci psychicznej twierdzilby
> z calym przekonaniem ze slonce krazy wokol ziemi(sic!)

Naprawdę nie pojmujesz, że to wszystko, co opisałeś, to własnie jest (i trwa)
STWORZENIE człowieka?

45. Data: 2013-04-13 12:12:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Apr 2013 14:58:27 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> z tez gloszonych przez kosciol nie staram sie zrozumiec niczego, bo mnie to nie
interesuje w najmniejszym nawet zakresie.

Ach, czyli nie wiedząc ani nie rozumiejac wypowiadasz się na ich temat
krytycznie :->

46. Data: 2013-04-13 12:37:57

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 kwietnia 2013 14:11:07 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Naprawdę nie pojmujesz, że to wszystko, co opisałeś, to własnie jest (i trwa)
STWORZENIE człowieka?

> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

egzaminator prosi studenta w czasie egzaminu z biologii o omowienie budowy i funkcji
zyciowych slonia. student odpowiada ze slon ma trabe podobna do robaka... a roboki
dzielimy na... bo robaki mial obcykane, a o sloniu nie mial pojecia nawet zielonego.
i takie sa twoje nawiazania do przdmiotu dyskusji(sic!) sa czyste sofizmaty, czyli
zawracanie kijem wisly.
kiedys przeczytalem o obrazowym wyjasnieniu stosunku czasu beznosci czlowieka na
ziemi do historii tejze. i tak, gdyby przyjac ze czas istnienia ziemi jako planety to
jest odleglosc rowna odlegosci ksiezyca od ziemi, to czas kiedy na tej ziemi
wystepuje czlowiek od najbardziej pierwotnej postaci liczylby najwyzej kilka
milimetrow!!! dodatkowo, stwierdzono bezprzecznie ze czlowieka od szympansa rozni
nieco ponad 2% genow. reszta jak powyzej!

47. Data: 2013-04-13 12:40:16

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 kwietnia 2013 14:12:08 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> krytycznie :->
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

wiedzac i rozumiejac az nadto, z cala moca oddalam i ignoruje wszystko co duchowe i
swiete

48. Data: 2013-04-13 13:25:07

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 kwietnia 2013 14:37:57 UTC+2 użytkownik k...@g...pl napisał:

> [...]
milimetrow!!! dodatkowo, stwierdzono bezprzecznie ze czlowieka od szympansa rozni
nieco ponad 2% genow. reszta jak powyzej!

errata;
ups przesadzilem, chodzilo chyba o odlegolsc dzilaca europe od ameryki. ale i tak
duzo

49. Data: 2013-04-13 19:35:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Apr 2013 05:40:16 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

interesuje w najmniejszym nawet zakresie.

> wiedzac i rozumiejac az nadto, z cala moca oddalam i ignoruje wszystko co duchowe i
swiete

Zapomniałes napisać wszystkiego, miało być "co święte dla innych". Ale i Ty
wyewoluujesz do przyjęcia świętości za swoje..

50. Data: 2013-04-13 19:38:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Apr 2013 06:25:07 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> errata;
> ups przesadzilem,

Generalnie TYLKO przesadzasz.

...jak pijane wiewiórki :-D
Szczury juz uciekaja z tonacego okretu
KAŻDEGO Z NAS...
TV Trwam - rocznica katastrofy.
Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.