Koniec "wolności" w polskim internecie?

21. Data: 2017-09-25 11:01:30

Temat: Re: Koniec "wolności" w polskim internecie?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> (...) więc mi tutaj nie pieprz
> o tym, że ja krzywdzę Kasię opisując z detalami co sie działo w naszej
> rodzinie.

To straszne, że tego właśnie nie rozumiesz!

--
XL

22. Data: 2017-09-25 16:16:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> To straszne, że tego właśnie nie rozumiesz!

To straszne jak bezmyślną i niebezpieczną potrafi być kobieta zapatrzona
w swoją nieomylność i o niej święcie przekonana.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

23. Data: 2017-09-25 16:20:03

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> To straszne, że tego właśnie nie rozumiesz!

To straszne jak bezmyślną i... niebezpieczną potrafi być kobieta
bezkrytycznie zapatrzona w swoją rzekomą nieomylność i o niej święcie

24. Data: 2017-09-25 16:20:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> To straszne jak bezmyślną i niebezpieczną potrafi być kobieta zapatrzona
> w swoją nieomylność i o niej święcie przekonana.

Jak dotad to Ty stwarzasz zagrożenie dla swojej rodziny. Nie ja.

--
XL

25. Data: 2017-09-25 19:17:33

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jak dotad to Ty stwarzasz zagrożenie dla swojej rodziny. Nie ja.

To jest tylko Twoja subiektywna ocena. Cierpienia ludzi sugerują, że coś
szwankuje w świecie, w którym dzieci są wychowywane według wychwalanego
przez Ciebie modelu a w rodzinach dominującą pozycję zajmują kobiety.
Jak to wszystko pierdolnie to będzie już za późno dla ludzi chowanych
według Twojego modelu opartego na matriarchalnym wzorcu.

26. Data: 2017-09-25 21:18:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> Jak to wszystko pierdolnie to będzie już za późno dla ludzi chowanych
> według Twojego modelu opartego na matriarchalnym wzorcu.

Jak.
A tymczasem weź poprawkę na ponad 2000 lat nieprzerwanego doświadczenia
tego "mojego modelu".

--
XL

27. Data: 2017-09-26 03:48:43

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 września 2017 19:17:38 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk
napisał:

> [...]
> Jak to wszystko pierdolnie to będzie już za późno dla ludzi chowanych
> według Twojego modelu opartego na matriarchalnym wzorcu.

co ty opowiadasz? czy dominujaca role zajmuje kobieta?
w jednej rodzinie tak, w drugiej nie, w trzeciej pospolu.
ze sady duzo czesciej, moze nazbyt czesto, ale to juz inna sprawa,
powierzaja wychowanie dziecka kobiecie? to coz w tym dziwnego?
one, nie ty, rodzily. one najpelniej to dziecko przed narodzeniem
juz czuly.
czy ty Leo zdajesz sobie sprawe, jak silna jest milosc matczyna?
zapewniam cie, ze jako facet nigdy bys sie niespodziewal, za az tak;
bo jest to niewyobrazalne dla ciebie; ty tego w sobie po prostu nie masz.
wiem, bo Bog pozwolil mi ja odczuc, i choc pochodzi ona ze skali czlowieczej,
to jednak dla nas, mezczyzn, jest to poziom nioesiagalny.

pozdrawiam,
jacek

28. Data: 2017-09-26 05:20:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jak. A tymczasem weź poprawkę na ponad 2000 lat nieprzerwanego
> doświadczenia tego "mojego modelu".

Szczury Calhoun'a tez przeżywały okres prosperity a potem wszystko się
im popieprzyło. Był i gender, i narcyzm, i pięknoduchy i samicza
przemoc. Czyż nie warto wcześniej sie zastanawiać i wyciągać wnioski z
doświadczeń innych zwierząt...?

29. Data: 2017-09-26 05:54:08

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl pisze:

> co ty opowiadasz? czy dominujaca role zajmuje kobieta? w jednej
> rodzinie tak, w drugiej nie, w trzeciej pospolu.

We wszystkich zajmuje pozycję centralną ze względu na swoją zdolność do
manipulowania i cierpliwość w egzekwowaniu manipulacji. Robi to
"podprogowo", w sposób dla przeciętnego mężczyzny niezauważalny. A
wszystko okraszone bezwzględnym seksapilem, z którym uzależniony od
matki facet nie poradzi sobie i staje się ofiarą swojej partnerki.

> ze sady duzo czesciej, moze nazbyt czesto, ale to juz inna sprawa,
> powierzaja wychowanie dziecka kobiecie?

To wcale nie jest inna sprawa; to tylko wierzchołek góry lodowej
sygnalizujący ogromny problem ludzkości.

> to coz w tym dziwnego? one, nie ty, rodzily. one najpelniej to
> dziecko przed narodzeniem juz czuly.

Ktoś musiał nosić w sobie płód co wcale nie znaczy, że ma w stosunku do
dziecka jakieś wyjątkowe prawa. Dziecko jest niezależnym choć jeszcze
niewykształconym bytem i nikt, w żaden sposób nie może ograniczać jego
swobody. Ma natomiast służyć przykładem bo dziecko zdobywa wiedzę
potrzebną do życia przez doświadczanie z autorytetem. Niczym uczeń
zdobywa wiedzę od Mistrza tyle tylko, że dziecko z urodzenia jest równe
Mistrzowi a nieświadomy Mistrz stara się ograniczyć swobodę dziecka. I
nie ma to nic wspólnego z "czuciem dziecka".

> czy ty Leo zdajesz sobie sprawe, jak silna jest milosc matczyna?

Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to miłość zaborcza, nie tolerująca
absolutnej wolności dziecka. Jest to bezrozumna miłość zwierzęca,
ugruntowana przez wieki, na której kobieta buduje własne poczucie
bezpieczeństwa. Ale jest to miłość zniewalająca i uzależniająca a nie
otwierająca się na wolność dziecka. I wbrew powszechnym opiniom nie jest
to miłość bezwarunkowa - warunkiem jej "bezwarunkowości" jest uległość
dziecka wobec matki, podporządkowanie się dziecka matce.

> zapewniam cie, ze jako facet nigdy bys sie niespodziewal, za az tak;
> bo jest to niewyobrazalne dla ciebie; ty tego w sobie po prostu nie
> masz.

Mylisz się Jacku. Możesz mi wierzyć lub nie ale ja wiem, Jacku, co to
znaczy kochać bezwarunkowo dziecko. Przeżyłem rozpacz po rozstaniu z
moją pierworodną córką, kiedy Teresa M. dzięki sprytnej manipulacji i
mojemu seksualnemu niedoświadczeniu, wydarła mnie pierwszej żonie z
którą mam moją starszą córkę. Brak wzorca relacji seksualnych (wskutek
braku inicjacji według mojego modelu) między kobietą i mężczyzną i
uzależnienie od matki spowodowały, że zdecydowałem się porzucić moje
pierwsze dziecko.

Za to w drugim małżeństwie robiłem za niańkę naszych dzieci i
doświadczyłem wszystkiego tego co według Ciebie jest wyłącznym
doświadczeniem kobiety. Znaczy to, że albo nie masz rodziny albo nic nie
wiesz o wychowywaniu dzieci.

> wiem, bo Bog pozwolil mi ja odczuc, i choc pochodzi ona ze skali
> czlowieczej, to jednak dla nas, mezczyzn, jest to poziom
> nioesiagalny.

To co piszesz utwierdza mnie w przekonaniu, że nic nie wiesz o dzieciach
a powtarzasz tylko zasłyszane opinie przypisując kobiecie wyłączność na
wyjątkowe relacje z dziećmi. Otóż moja Kasia, córka z drugiego
małżeństwa w dowód wdzięczności za szacunek, zaufanie i oddanie jakimi
ją obdarzałem odważyła się "zdradzić" matkę i wskazać mi w jaki sposób
moja druga eks- wykorzystywała mnie i dzieci dlatego, że ja byłem
zaślepiony i zastraszony porzuceniem przez Teresę M. Kasia zapłaciła za
to straszliwą cenę. Ale nie będę tego rozwijał bo już o tym wielokrotnie
pisałem.

30. Data: 2017-09-27 01:10:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> wiem, bo Bog pozwolil mi ja odczuc, i choc pochodzi ona ze skali czlowieczej,
> to jednak dla nas, mezczyzn, jest to poziom nioesiagalny.

Powiedziałeś!

--
XL

Koniec wolności w "polskim" internecie.