Konkurs na najciekawszą, najbardziej oryginalną potrawę...........

1. Data: 2001-01-08 20:01:02

Temat: Re: Konkurs na najciekawszą, najbardziej oryginalną potrawę...........
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w konkursie na najciekawsz?,
>najbardziej oryginaln? potrawę wegetariańsk?. Do wygrania wspaniałe
nagrody!
>Jeżeli masz ochotę to wst?p i wypełnij formularz http://zielarnia.pl

No patrzcie - posiłki sprowadzają :)))

ostry

1. Data: 2001-01-08 20:01:16

Od: "Maciek Czekaj" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w konkursie na najciekawszą,
najbardziej oryginalną potrawę wegetariańską. Do wygrania wspaniałe nagrody!
Jeżeli masz ochotę to wstąp i wypełnij formularz http://zielarnia.pl

Zapraszam
Maciek Czekaj
http://zielarnia.pl

1. Data: 2001-01-08 20:15:49

Temat: Re: Konkurs na najciekawsz?, najbardziej oryginaln? potrawę...........
Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w konkursie na najciekawsz?,
> najbardziej oryginaln? potrawę wegetariańsk?. Do wygrania wspaniałe
nagrody!

Nie sadzisz, ze to nie jest najlepsze miejsce?
Szczegolnie po ostatnich najazdach...

--
Jakub Jewuła studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów

1. Data: 2001-01-08 20:44:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek Czekaj <m...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:93d6dh$of1$...@n...tpi.pl...
> Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w konkursie na najciekawszą,
> najbardziej oryginalną potrawę wegetariańską. Do wygrania wspaniałe
> [...]
Dla mnie najlepsze potrawy wegetariańskie zawsze są z "mięsem" bo wówczas
wiem, że te roślinki nie były potraktowane chemią. ;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-01-09 21:11:30

Od: Pazurek <K...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Dla mnie najlepsze potrawy wegetariańskie zawsze są z "mięsem" bo wówczas
> wiem, że te roślinki nie były potraktowane chemią. ;-)))
> pozdr. Jerzy

czyzby z wołowinka Jerzy ?
pozdro Pazurek

Re: Sałatki a majonez
Re: wegetariański kot?, bylo: Re: Czy rosol /wywar/
Re: nalesniki lakto-wegetarianskie
niskokaloryczne ciasta??????
mrozenie potraw