Re: Sałatki a majonez

1. Data: 2001-01-08 19:17:28

Temat: Re: Sałatki a majonez
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Jola L-L <j...@i...pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 8 stycznia 2001 16:20
Subject: Re: Sałatki a majonez

> Jezeli kupuje- to Winiary dekoracyjny, ale od kiedy ktos na grupie
podal
>dobry przepis- czesto dziergam:))wlasny.

Ja takoz :-)

Herbatka

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-08 19:53:49

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Herbatka" <b...@d...com.pl> wrote in message

> [...]

To tak na wsiakij sluczaj zapodam przepisik z ktorego korzystam i jest OK
(na grupie kiedys, ktos...)

Majonez:

1 cale jajko
plaska lyzeczka cukru
spora szczypta soli
szczypta bialego pieprzu
lyzeczka musztardy
sok z cytryny (2 cm. plasterek wyciskam reka)- w oryginale bylo sok z 1/2
cytryny-ale dla mnie to
bylo za duzo i kwasno
olej wlewac bardzo powoli i miksowac az do uzyskania odpowiedniej
konsystencji, im wolniej tym lepiej. Wazne: dobrze aby jajco mialo
temperature pokojowa
- jak olej. Juz.

Jola

1. Data: 2001-01-09 11:17:27

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> olej wlewac bardzo powoli i miksowac az do uzyskania odpowiedniej
> konsystencji, im wolniej tym lepiej. Wazne: dobrze aby jajco mialo

A olej jaki i ile????

--
Anna

1. Data: 2001-01-09 11:31:58

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <a...@r...fm> wrote in message news:3A5AF347.1A134B88@rmf.fm...

> [...]
...ciach...

> A olej jaki i ile????
>
> --
> Anna

ja daje Brolio salatkowy- bo taki mam na skladzie w domu:))zawsze, ale mysle
ze to nie ma specjalnego znaczenia. Leje na oko - tak 1-1,5 szkl.aby wyszedl
ilosciowo sloiczek majonezu wielkosci 400ml.On sie robi w miare wlewania
coraz bardziej gesty i konczysz kiedy konsystencja Ci odpowiada.No i te
wszystkie wczesniejsze skladniki wrzucasz hurtem , pokrecisz chwile mikserem
i dopiero wtedy ten olej bardzo wolniutko...

Jola

1. Data: 2001-01-09 20:22:45

Od: "slav" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Majonez jest robiony przezemnie co dwa tygodnie w sobote i zwykle starcza go
nam na 2 tygodnie, ilosc?.... ~1 szklanka. Kupnego nie jem juz od
niepamietnych czasow, gdyz lubie wiedziec co jem. Majonez robie z ojeju
slonecznikowego. Poniewaz wychodzi dosc gesty uzywamy go do chleba i bulek w
tym zakresie zastepuje nam maslo.

pozdrawiam,

Slav

Re: wegetariański kot?, bylo: Re: Czy rosol /wywar/
Re: nalesniki lakto-wegetarianskie
niskokaloryczne ciasta??????
mrozenie potraw
Ekspres ciśnieniowy