Konkurs na najszybsze ...

1. Data: 2002-08-29 07:28:51

Temat: Konkurs na najszybsze ...
Od: Kuba Skublicki <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

... obranie kilograma czosnku - sposób 'na rozgniatanie' :) niedozwolony, bo to
te do marynowania ;)
osoba, który przedstawi najskuteczniejszą metodę otrzyma tytuł Naczelnego
Obierczego ;)

przy okazji - czosnuś zamarynowałem, ostał mi się jeszcze litr dobrej oliwy,
więc może ktoś mógłby podrzucić jakiś przepis na czosnuś w oliwie ;) (pewnie
zalewa się czosnuś oliwą z ziołami, ale może ktoś ma jakiś niestandardowy pomysł
;)

aha, i przy okazji : gdzie w Krakowie dostać estragon ale w 'całości' - ususzone
gałązki ?

no to papę ;)

Kubek

1. Data: 2002-08-29 07:39:09

Temat: Re: Konkurs na najszybsze ...
Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Nie wiem, gdzie w Krakowie, ale np. w Poznaniu (nie suszone) w całości
przyprawy różne są w Selgrosie w dziale z warzywami. Jeśli w Krakowie jest
Selgros, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że też będzie.
Pozdrawiam
Kama

1. Data: 2002-08-29 08:34:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Aug 2002 09:28:51 +0200, Kuba Skublicki
<k...@v...pl> wrote:

>... obranie kilograma czosnku - sposób 'na rozgniatanie' :) niedozwolony, bo to
>te do marynowania ;)
>osoba, który przedstawi najskuteczniejsz? metod? otrzyma tytu? Naczelnego
>Obierczego ;)
>
>przy okazji - czosnu? zamarynowa?em, osta? mi si? jeszcze litr dobrej oliwy,
>wi?c mo?e kto? móg?by podrzuci? jaki? przepis na czosnu? w oliwie ;) (pewnie
>zalewa si? czosnu? oliw? z zio?ami, ale mo?e kto? ma jaki? niestandardowy pomys?
>;)
>
>aha, i przy okazji : gdzie w Krakowie dosta? estragon ale w 'ca?o?ci' - ususzone
> [...]

cos mi sie wydaje, ze widzialam w jakims katalogu Z Dziwnymi
Rzeczami taka rekawiczke, ktora latwo oskubac szosnek...moze
jakies gumiaste zdalyby egzamin, a i raczki by aromatu nie
przechwycily

Kr
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-29 08:50:51

Od: "AsiaS \(Asia Slocka\)" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kama"
> Nie wiem, gdzie w Krakowie, ale np. w Poznaniu (nie suszone) w całości
> przyprawy różne są w Selgrosie w dziale z warzywami. Jeśli w Krakowie jest
> Selgros, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że też będzie.

W Krakowie w każdym hipermarkecie, nawet badziewnym Hicie:-)
Asia

1. Data: 2002-08-29 09:00:59

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba Skublicki" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> te do marynowania ;)
> osoba, który przedstawi najskuteczniejszą metodę otrzyma tytuł Naczelnego

Tytułu nie chcę bo kiepsko brzmi, ale... do pralki to wrzuć, wirówke włącz i
masz z głowy. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

1. Data: 2002-08-29 09:02:01

Od: Kuba Skublicki <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tytułu nie chcę bo kiepsko brzmi,

może być Garlic King :)

Kuba

1. Data: 2002-08-29 15:03:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tytułu nie chcę bo kiepsko brzmi, ale... do pralki to wrzuć, wirówke
włącz i
> masz z głowy. :-)

A na ile obrotów nastawić?

--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-08-29 20:41:31

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> włącz i
>
> A na ile obrotów nastawić?

Na jakies trzy kilo proponuje dac 800 obrotow przez 10 minut, powinno
styknac ;-)

Adiola

1. Data: 2002-08-30 08:18:32

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora