Ciasteczka owsiane (P)

1. Data: 2002-08-28 23:02:17

Temat: Ciasteczka owsiane (P)
Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy to już było, ale przepis sprawdzony, a efekty fenomenalne,
słodkie, brązowe i chrupiące.

2 jajka + 1,5 szklanki cukru + 3/4 kostki masła(margaryny) zmiksować
do tego 2 szklanki mąki, 2 łyżeczki proszku do pieczenia i 1,5 łyżeczki sody
oczyszczonej, 4 łyżki kakao - zmiksować

i na koniec, do wymieszania już łyżką
2 szklanki płatków owsianych, szklanka orzechów włoskich pokruszonych,
szklanka rodzynek

Piec 180/200 stopni - na wyczucie, coby rodzynki się ładnie podpiekły a
ciasteczka wyschły.

Proporcje są takie "produkcyjne" bo mam dużą rodzinkę ;)
Smacznego.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana

"Obok mnie łatwo istnieć, trudniej ze mną być." [D. Kijuć]
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=391881