Poznaniacy-prośba (lekko OT)

1. Data: 2002-08-29 06:19:50

Temat: Poznaniacy-prośba (lekko OT)
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dajcie pomoc, Rodacy! Potrzebuje zorganizowac 8 wrzesnia w Poznaniu spotkanie
ok.20-osobowe z okazji 80 urodzin mego teścia: kawa/herbata, tort , lampka
szampana.Czy możecie mi podrzucic propozycje - w jakim lokalu by to? Z numerem
telefonu, jeśli łaska.
Bedem wdzienczna nieslychanie Qd

1. Data: 2002-08-29 11:28:32

Temat: Re: Poznaniacy-prośba (lekko OT)
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dajcie pomoc, Rodacy!
NIc? Nic? Od rana ani jednego zyczliwego Pozaniaka na grupie??????????
Czy moze nie ma lokali, jakie chcielibyscie polecic?Qd

1. Data: 2002-08-29 12:10:27

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIc? Nic? Od rana ani jednego zyczliwego Pozaniaka na grupie??????????
> Czy moze nie ma lokali, jakie chcielibyscie polecic?Qd

Od rana mysle o by tu polecic.
Sama do eleganckich restauracji nie chodze, ale "tesciowie" polecili mi:

Restauracja Meridian
ul. Litewska 22
tel.: 847 15 64

Le Magnolia
ul. Głogowska 40
tel.: 864 14 07

Le Palais du Jardin
ul. Ogrodowa 10
tel.: 853 18 51

To chyba wszystko :)

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-08-29 12:13:12

Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIc? Nic? Od rana ani jednego zyczliwego Pozaniaka na grupie??????????
> Czy moze nie ma lokali, jakie chcielibyscie polecic?Qd

koło południa wysłałam na prv
jak nie doszło, mogę powtórzyć tutaj
--
Pozdrawiam, Ti`Ana

"Obok mnie łatwo istnieć, trudniej ze mną być." [D. Kijuć]
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=391881

1. Data: 2002-08-29 12:20:20

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> koło południa wysłałam na prv
> jak nie doszło, mogę powtórzyć tutaj

Oj, rzuc na grupe - moze poznam jakies nowe miejsca :)

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-08-29 12:43:35

Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ti`Ana" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> Oj, rzuc na grupe - moze poznam jakies nowe miejsca :)

Wedle życzenia - coby wygodniej, daję cytat z maila ;)

Ja na takie spotkanie gorąco polecałabym kawiarnię Kamea na ulicy
Żydowskiej. Kawy i herbaty w ogromnym wyborze, słodkości również są, poza
tym zawsze możesz sobie zamówic coś special. Jedyny minus - nie jest to
tanie. Kawa 5,5-10 zł desery 10-20 zł, butelka oryginalnego russkoje czy jak
to się nazywa 40 zł.
Niestety nie mam numeru telefonu, ale powinnaś znaleźć w książce, czy PF.

1. Data: 2002-08-29 14:32:07

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od rana mysle o by tu polecic.
> Sama do eleganckich restauracji nie chodze, ale "tesciowie" polecili mi:
>
> Restauracja Meridian
> ul. Litewska 22
> tel.: 847 15 64
>
> Le Magnolia
> ul. Głogowska 40
> tel.: 864 14 07
>
> Le Palais du Jardin
> ul. Ogrodowa 10
> tel.: 853 18 51
>
> To chyba wszystko :)

Fajniutkie wszytskie 3, ale jak przyjdzie płacic za 20 osob, to mozna zawału
serca dostac ;-)

1. Data: 2002-08-29 16:11:05

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ok.20-osobowe z okazji 80 urodzin mego teścia: kawa/herbata, tort , lampka
> szampana.Czy możecie mi podrzucic propozycje - w jakim lokalu by to? Z
Hej
na 20 osob to moze "Andriusza" na Slowianskiej - mniej wiecej na przeciwko
plywalni.
"Flitr" na Znanieckiego (wewnatrz osiedla Smialego po stronie BKO BP) osobiscie
tutaj nie bylem, ale mieszkam w tym blolku i dosyc czesto widze wlasnie takie
imprezki
Bylem na weselu w ostatnia sobote w Ikar - dawny hotel garnizonowy na Solnej -
smakowalo mi jedzenie, ale raczej miesa niz ciasto.
powodzenia
Ralf

1. Data: 2002-08-29 16:46:44

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
osobiscie
> tutaj nie bylem, ale mieszkam w tym blolku i dosyc czesto widze wlasnie

I to genialny pomysł, Flirt jest dwupoziomowy, obsługa przemiła, a serniczek
to.......mmmmm.............. słów brak, najlepszy jaki w zyciu jadłam :)

1. Data: 2002-08-29 18:58:24

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> a écrit dans le message de news:
akl2p5$948$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Od rana mysle o by tu polecic.
> Sama do eleganckich restauracji nie chodze, ale "tesciowie" polecili mi:
>
> Restauracja Meridian
> ul. Litewska 22
> tel.: 847 15 64
>
> Le Magnolia
> ul. Głogowska 40
> tel.: 864 14 07
>
> Le Palais du Jardin
> ul. Ogrodowa 10
> tel.: 853 18 51

Ciekawe, wszystkie nazwy tych restauracji sa po francusku...

Ewcia
(Liberté, Egalité, Fraternité, Cuisine)

--
Niesz !