Konserwa

1. Data: 2010-12-13 21:37:09

Temat: Konserwa
Od: zyx <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jutro poraz ktorys bede mial znow swieza wieprzowinke w ilosci 100 kg.
Zazwyczaj poza schabami, karkowkami, lpatkami itd itp czyli miechem co
jakas nazwe posiada, z reszty kombinowalem jakis smalec lub mieso
mielone. Teraz chcialbym z tego, w wekach jakis, zrobic konserwy. Tylko
moje pytanie - przyprawy. Mam dwa przepisy gdzie posilkuja sie tylko
sola, pieprzem i czosnkiem. Jakos mi to za biednie. Ale calkiem mozliwe,
ze sie myle. W koncu nigdy tego nie robilem. Posiadacie moze w swoich
zbiorach jakies sprawdzone przepisy ?

pozdr
zyx

2. Data: 2010-12-14 13:01:11

Temat: Re: Konserwa
Od: "zbigniew" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zyx" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pieprzem i czosnkiem. Jakos mi to za biednie. Ale calkiem mozliwe, ze sie
> myle. W koncu nigdy tego nie robilem. Posiadacie moze w swoich zbiorach

zobacz na stronę http://wedlinydomowe.pl/articles.php?topic=50
tam jest dział konserwy i ludzie daja swoje sprawdzone przepisy, często z
nich korzystam

3. Data: 2010-12-14 13:38:46

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbigniew" <...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> zobacz na stronę http://wedlinydomowe.pl/articles.php?topic=50
> tam jest dział konserwy i ludzie daja swoje sprawdzone przepisy, często z

Jedna z najfajniejszych stron, na którą zupełnie nie zaglądam z powodu
makabrycznego interfejsu.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

4. Data: 2010-12-15 10:46:30

Od: "zbigniew" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jedna z najfajniejszych stron, na którą zupełnie nie zaglądam z powodu
> makabrycznego interfejsu.

to błąd, bo to najlepsze przepisy ( sprawdzone) jakie można znaleźć w
intenecie
wygląd strony to sprawa drugorzędna, zupełnie bez znaczenie, w tym
konkretnym wypadku

5. Data: 2010-12-15 11:55:31

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> intenecie
> wygląd strony to sprawa drugorzędna, zupełnie bez znaczenie, w tym

Nie chodzi o wygląd, ale przeszukiwanie. Miliardpincet stron z przepisami,
żadnego spisu alfabetycznego, itp itd.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

6. Data: 2010-12-15 15:16:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Dec 2010 11:46:30 +0100, zbigniew napisał(a):

> [...]
> intenecie
> wygląd strony to sprawa drugorzędna, zupełnie bez znaczenie, w tym

Dokładnie.
Moje peklowaniny/wędzonki (właśnie od jakiegoś czasu w beczułkach, w
piwnicy) dzięki tej stronie są takie, jak powinny.
A jutro jadę po mięsko na kiełbasę. Mój przepis to kompilacja przepisów z
wędlinydomowe.pl. Może w tym roku zrobię kiełbase lisiecką...

SMIERDZE - jak przestac?
[CROSSPOST] Małże w sosie tysiąca wysp - peniski wam w dupcie
proszę o przepis na boczek
Noze ceramiczne
Ciasto orzechowe