Kutia- problem z pszenica

1. Data: 2010-12-14 17:49:11

Temat: Kutia- problem z pszenica
Od: "Krzysztof" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow.
Zamarzyla mi sie kutia na Swieta, niestety sklepy w mojej okolicy oferuja w
sprzedazy albo jeczmien , ewentualnie przetworzone ziarno pszenicy,
ugotowane, pozdawione oslonki ziarna i wyszuszone. Po namoczeniu w smaku
przypomina kasze gryczana.
Da sie cos z tego zrobic czy obejde sie smakiem w tym roku?

2. Data: 2010-12-14 21:29:27

Temat: Re: Kutia- problem z pszenica
Od: panta_rei <j...@c...to.znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.12.2010 Krzysztof <k...@t...pl> napisał/a:
> [...]
> przypomina kasze gryczana.
> Da sie cos z tego zrobic czy obejde sie smakiem w tym roku?

Popytaj w sklepach wędkarskich, jest szansa że dostaniesz. Poza tym są
pewnie w okolicy jakieś targowiska, tam zawsze ktoś coś ze wsi przywozi.
Popytaj, może akurat się uda ;)

Pozdrawiam!
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
N:54°22'18" E:19°49'31" jid:panta_rei(at)jabber.org

3. Data: 2010-12-18 21:42:59

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A taka do pieczenia hleba , nie nadaje się?
Kilogramowe torebki z pszepisem na hleb i jak mielić (1 minutę),
tyle, że robactwo (mole) się lęgnie troszkę.

Konserwa
SMIERDZE - jak przestac?
[CROSSPOST] Małże w sosie tysiąca wysp - peniski wam w dupcie
proszę o przepis na boczek
Noze ceramiczne