Kordianka - winorośl

1. Data: 2008-02-27 09:52:17

Temat: Kordianka - winorośl
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ moja Kordianka okazała się niekordianką,
przyjmę chętnie sztorb prawdziwej Kordianki. Kto użyczy?
Może nie wszystko wszyscy przycięli?

Pozdrawiam Krycha

2. Data: 2008-02-27 12:27:50

Temat: Re: Kordianka - winorośl
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ponieważ moja Kordianka okazała się niekordianką,
A skąd wiesz?
Pozdrawiam
Janusz

3. Data: 2008-02-28 08:04:42

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A skąd wiesz?
> Pozdrawiam
> Janusz

Skonsultowałam to Myśliwcem, u którego kupowałam.
Podejrzewa on, że to Schuyler. Tego co uważam za Schulera (na mojej działce)
na inny smak.
Oto zdjęcie tego krzewu z owocami, który miał być Kordianką.
http://picasaweb.google.pl/kkrycha/WinoroLia/photo#5
168989220319346626

Pozdrawiam Krycha

4. Data: 2008-02-28 09:33:19

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> działce) na inny smak.
> Oto zdjęcie tego krzewu z owocami, który miał być Kordianką.

Faktycznie. Kodrianka to na pewno nie jest. :-(
Do Schuylera to podobne, ale czy na pewno to Schuyler tego Ci nie powiem.
Schuyler ma bardzo soczyste jagody o cienkiej skórce i przyjemnym smaku.
Liście mu się ładnie na czerwonawao przebarwiają jesienią.

Sztobrów Kodrianki niestety nie mam by Cię poratować.
Spróbuj zapytać na naszym forum - Kodrianka to dość popularna juz odmiana, a
tam są bardzo życzliwi ludzie. Poratują Cię.
Pozdrawiam
Janusz
PS
A co Myśliwiec? Sprzedał byleco i nie chce naprawić błędu?
J.

5. Data: 2008-02-28 19:45:33

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Feb 2008 09:04:42 +0100, Krycha napisał(a):

> [...]
> na inny smak.
> Oto zdjęcie tego krzewu z owocami, który miał być Kordianką.

Krycha gdyby Ci szczególnie zależało na jakiejś odmianie to ja mam rzut
beretem szkółkę Pana Kudłcika. Mogę podskoczyć i kupić, dwa albo trzy lata
temu ładne sadzonki były po 10 zł.
Schuylera skosztowałam i faktycznie ma bardzo soczyste jagody, dokładnie
jak napisał poniżej Janusz:)

Pozdrawiam,
Marta

6. Data: 2008-02-29 07:26:07

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra pisze:

> Krycha gdyby Ci szczególnie zależało na jakiejś odmianie to ja mam rzut
> beretem szkółkę Pana Kudłcika. Mogę podskoczyć i kupić, dwa albo trzy lata
> temu ładne sadzonki były po 10 zł.
Tylko uważaj na Kudłacikową, bo Ci każe fikołki lub przysiady robić ;-)

A co do sadzonek - mnie kupowana WTEDY Arkadia zaowocowała w ubiegłym
roku - i raczej na pewno nie była pomylona z niczym.

Krzysztof

7. Data: 2008-02-29 08:09:08

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Tylko uważaj na Kudłacikową, bo Ci każe fikołki lub przysiady robić ;-)
>
> A co do sadzonek - mnie kupowana WTEDY Arkadia zaowocowała w ubiegłym
> roku - i raczej na pewno nie była pomylona z niczym.

I co zadowolony jesteś z wyboru? Dobra była?
Pozdrawiam
Janusz

8. Data: 2008-02-29 08:19:11

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski pisze:

> I co zadowolony jesteś z wyboru? Dobra była?
> Pozdrawiam
> Janusz

Arkadia smaczna, ale na mączniaka podatna.
Dwa grona miała, więc posmakować dokładniej nie było szans.

Krzysztof

9. Data: 2008-02-29 08:45:55

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> temu ładne sadzonki były po 10 zł.
> Schuylera skosztowałam i faktycznie ma bardzo soczyste jagody, dokładnie

Schuylera to według mnie mam, będę go porównywać go z tym co nie jest
Kordianką,
a może być Schuylerem.
Resztę napisałam Ci na priv.

Pozdrawiam Krycha.

Ach, tak bym sobie poszla na spacer polami i miedzami...
pietruszka
Trawa papmasowa
Sprzedam Husqvarna 357XP(nowa) raz uzyta
sok z brzozy