Kosiarka - silnik dymi

11. Data: 2014-06-26 07:59:02

Temat: Re: Kosiarka - silnik dymi
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.06.14 0:28, Ikselka pisze:

> Askontmamtowiedzieć - nie mam okazji jako kobieta wykazywać się swoją jakże
> oczywistą i wrodzoną głupotą przy kosiarce, bo u nas koszenie to męska
> rzecz 33333-)

Zatem trzeba być konsekwentną i romantyczną do końca: "gender mam w d
i nie wypowiadam się o rzeczach z natury swej męskich, o których kobieta
z naturalnych powodów nie ma pojęcia". ;-)

--
collie

12. Data: 2014-06-26 09:33:25

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

> Zatem trzeba być konsekwentną i romantyczną do końca: "gender mam w d
> i nie wypowiadam się o rzeczach z natury swej męskich, o których kobieta
> z naturalnych powodów nie ma pojęcia". ;-)

Hejka. O ile mi wiadomo konsekwencja nie jest dominującą cechą u kobiet.
;-)
Pozdrawiam charakterystycznie Ja...cki

13. Data: 2014-06-26 11:24:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jun 2014 09:33:25 +0200, Dirko napisał(a):

> Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. O ile mi wiadomo konsekwencja nie jest dominującą cechą u kobiet.
> ;-)

A co Ty wjeżżżżż o kobbbjethhhhachchchch...

Kosiarka - silnik dymi
zolknace kosodrzewiny
Starane na trawniku
Modrzew japoński DIANA i słońce