Koszta zwiazane z zakupnem mieszkania

1. Data: 2005-08-07 17:43:50

Temat: Koszta zwiazane z zakupnem mieszkania
Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zamierzam kupić mieszanie, w tym celu biorę kredyt mieszkaniowy, ale oprócz
samego kosztu mieszkania dochodzą jeszcze następujące koszty: podatek dla
państwa, notariusz, wpisy, w sumie
stanowi to ok. 8-9tys (wg kalkulatora z www.gazeta.pl)

I tu pojawia się moje pytanie: czy te koszty można wliczyć w kredyt, czy
musze mieć na nie przeznaczony własny fundusz??

Dzieki za pomoc
Tomek

2. Data: 2005-08-07 19:54:39

Temat: Re: Koszta zwiazane z zakupnem mieszkania
Od: "Arte" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fundusz musisz miec bo pewne oplaty trzeba wniesc zanim dostaniesz kredyt.
Czes wydatkow (prowizja, oplaty bankowe) mozna pokryc od razu z kredytu.
Kredyt moze byc wiekszy niz wartosc kupowanej nieruchomosci ale wszystko
zalezy od wielu czynnikow. Najlepiej jednak sie w banku bedzie zapytac.

3. Data: 2005-08-07 21:19:01

Od: Helen <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj:)
To zalezy od banku,z tego co wiem mozna w kredyt wliczyc koszty zwiazane z
otrzymaniem kredytu,ale co z reszta -zapytaj w banku.Jezeli chodzi o opłaty zwiazane
z zakupem to na 100% musisz miec gotowke.Wszyskie oplaty czyli 2% do
US,notariusz,wpis do hipoteki,wpis do KW itp. pobiera notariusz i nie spotkałam sie
jeszcze z opcja ze bank przelewa w/w kase na konto notariusza(10lat pracy w
posrednictwie nieruchomosciami)
Po drugie (ale teraz gdybam;) moze jakis zaprzyjażniony notariusz pójdzie na taki
układ ale podejrzewam ze wczesniej musiałbys podac w banku konkretna kwote jaka
musza przelac na konto notariusza,te dane musza byc wyszczegolnione w umowie
kredytowej.Pozdrawiam:)

--
Helen

Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

4. Data: 2005-08-07 22:21:20

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Aug 2005 19:43:50 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
>
> I tu pojawia się moje pytanie: czy te koszty można wliczyć w kredyt, czy
> musze mieć na nie przeznaczony własny fundusz??

Zależy od banku. Niektóre dorzucą ci nawet na remont.

Pozdrawiam
Miroo

5. Data: 2005-08-07 22:31:36

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Aug 2005 23:19:01 +0200, Helen napisał(a):

> [...]
musza przelac na konto notariusza,te dane musza byc wyszczegolnione w umowie

Gotówkę faktycznie na notariusza trzeba mieć. Ale chyba
bank moze ci ją później zwrócić w kredycie (na zasadzie
- pożyczam od sąsiada i musze mu oddać)? Jak się przedstawi
rachunki... Chociaż nie wiem. Wydaje mi się, że spotkałem się
z taką opcją ale głowy nie dam.

Pozdrawiam
Miroo

6. Data: 2005-08-08 13:15:03

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy od banku. Niektóre dorzucą ci nawet na remont.

A niektóre nie skredytują ci zakupu lokalu do remontu bez pokazania środków
na remont lub bez kredytowania kosztow remontu.

Jaką polecacie lodówkę
(Pyt) Jak pozbyć się 100 milionów karaluchów?
Wymiana grzejnika / okna / podlogi - jaka kolejnosc ?
poszukuję handlowca agd z pierwszej ręki firm Elektrolux Amica ...
Mikrofalowka na lodowce...??