Koty są mądre :-)

71. Data: 2015-03-10 18:40:51

Temat: Re: Koty są mądre :-)
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-02 o 21:38, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-03-02 09:42, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Podziwu godne i naśladownictwa.

No, ja myślę... Przyznam się że wolę nawet głupoty, ale adwersarza
własne, niż zapożyczane cudze mądrości i powoływanie się na nie z mądrą
miną.

72. Data: 2015-03-10 18:41:46

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-02 o 19:21, Ikselka pisze:

> ...nie mówiąc o tym, że jako "praktyk" najwyraźniej nie masz zielonego
> pojęcia, jak kot je 333-)
> A otóż bardzo dokładnie gryzie, niczego nie połknie, jeśli tego nie
> pogryzie. Moje koty tak mają. Pewnie dlatego, ze nie muszą się spieszyć, bo
> nie muszą walczyć o kęsy, mięso dostają każdy w swojej miseczce, a sucha
> karma do woli we wspólnej.
> Tylko kot WYGŁODZONY połyka całe kawałki. Zresztą jak każdy GŁODNY -
> człowiek, kot, pies... itp.

Widać inne znamy zwierzaki, i które tylko przypadkowo nazywają się tak
samo..;-)

73. Data: 2015-03-10 18:42:52

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-05 o 20:34, zażółcony pisze:

> Kuźwa, skoro umie przegryzać cienkie kabelki od ładowarek,
> oraz wypluć precyzyjnie po kawałeczku rozdrobnioną wcześniej
> tabletkę na robaka, to co se ma pazura nie pomemłać ?
> Te pazury nie są takie jak nasze, złuszczają się.

Czyli mam rozumieć że i Ty masz koty obgryzające paznokcie? Bo kabelek
to on bez problemu przerwać, także rozgnieść tabletkę, jednak obgryzanie
pazurów to zupełnie inna sprawa.

74. Data: 2015-03-11 13:57:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Mar 2015 18:41:46 +0100, Trybun napisał(a):

> Widać inne znamy zwierzaki, i które tylko przypadkowo nazywają się tak
> samo..;-)

Widać znamy je INACZEJ - po prostu. Ty się może swoim kotom bardziej
przyjrzyj.
--

Ikselka
pewni siebie.

75. Data: 2015-03-12 11:48:26

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-11 o 13:57, Ikselka pisze:

> Widać znamy je INACZEJ - po prostu. Ty się może swoim kotom bardziej
> przyjrzyj.

Teraz niestety nie mam żadnego futrzaka na stanie, no, albo to one mnie
nie mają... ;-)
Ale wcześniej obserwowałem je całymi dniami. I jedno co rzucało się w
oczy, to fakt że kot kotu nierówny. Jest z nimi podobnie jak z ludźmi.
Jeden np. nie weźmie do pyska myszy złapanej na łapkę, a nawet w swoisty
sposób sie obrazi za samą propozycję. Natomiast dla drugiego normalka
jest to że można drugiemu kotu wyrwać złowiona przez niego mysz.. Albo
to wychowywanie małych, naprawdę niejedna ludzka matka mogłaby się od
nich sporo nauczyć.

Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?