Koty są mądre :-)

1. Data: 2015-02-25 22:37:17

Temat: Koty są mądre :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koty (moje) nie znoszą obcinania pazurków. Mruczuś (burasek) jednak pozwala
sobie je obcinać z miną cierpiętnika, znosząc zabieg względnie spokojnie,
jakby myślał "tylko wytrzymać, tylko wytrzymać, to zaraz się skończy".
Guzik zawsze chce uniknąć wątpliwej przyjemności, chowajac się, kiedy
Mruczek jako pierwszy jest "skracany". Dziś właśnie wypadł Dzień Pazurka -
Mruczek jak zwykle pierwszy na taśmę, a Guzik jakoś tak zniknął. Przyszła
jego kolej. Szukam, szukam - jest! w pokoju córki, zaplątany pod kocem.
Biorę kota w ręce - a tu wszystkie pazurki pięknie obgryzione :-D
--

XL
pewni siebie.

2. Data: 2015-02-25 22:39:55

Temat: Re: Koty są mądre :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 22:37:17 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> pewni siebie.
> Jan Zamoyski, fragment przemówienia sejmowego z 1575.

A tam, ntg, ale przyda Wam się trochę odskoczni 3-)))
--

XL
pewni siebie.

3. Data: 2015-02-25 22:49:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Psy były długo wcześniej uspołecznione, znaczy wilk i przez tysiące lat psy w tym
ludzkim świecie czują się bliżej człowieka, to już są ludzkie psy, niż inne
zwierzęta. Koty długo później zaczeli uspołeczniać, więc kot jest taki jakiś
pomiędzy, co takim głupim babom wydaje się mądry, bo taki bardziej zdystasowany.

4. Data: 2015-02-26 08:32:48

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 22:37, Ikselka pisze:
> [...]
> jego kolej. Szukam, szukam - jest! w pokoju córki, zaplątany pod kocem.
> Biorę kota w ręce - a tu wszystkie pazurki pięknie obgryzione :-D

:-D

Ale koty naprawdę sa mądre. Jednak jest to ich własna kocia mądrość.
Porownując np. psa i kota to kota nazwałbym kapitalistą a psa komuchem.

5. Data: 2015-02-26 11:01:58

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> :-D
>
> Ale koty naprawdę sa mądre. Jednak jest to ich własna kocia mądrość.
> Porownując np. psa i kota to kota nazwałbym kapitalistą a psa komuchem.

No. "Psy mają właścicieli, koty mają służących"
:-)

6. Data: 2015-02-26 11:40:55

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 11:01, krys pisze:

> No. "Psy mają właścicieli, koty mają służących"
> :-)

No, tak, ale mi raczej o to chodziło że kot to egoista pilnujący
wyłącznie swojego interesu, a pies nawet życie by oddał za to, co i
nieraz wcale nie leży w jego osobistym interesie.

7. Data: 2015-02-26 12:16:32

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> No, tak, ale mi raczej o to chodziło że kot to egoista pilnujący
> wyłącznie swojego interesu, a pies nawet życie by oddał za to, co i
> nieraz wcale nie leży w jego osobistym interesie.

A w ten sposób...
Właśnie jestem w trakcie lektury "Archipelag GUŁag", w związku z tym jednak
wolę koty, niż komuchów.

8. Data: 2015-02-26 12:24:05

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 12:16, krys pisze:

> A w ten sposób...
> Właśnie jestem w trakcie lektury "Archipelag GUŁag", w związku z tym jednak
> wolę koty, niż komuchów.

Żadnych prawdziwych wniosków nt komuszyzmu nie wyciągniesz z tej książki.

9. Data: 2015-02-26 12:27:30

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> Żadnych prawdziwych wniosków nt komuszyzmu nie wyciągniesz z tej książki.

Oczywiście!
Prawdziwe wnioski to tylko z "Dzieł" Lenina.

10. Data: 2015-02-26 12:36:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 08:32:48 +0100, Trybun napisał(a):

> :-D
>
> Ale koty naprawdę sa mądre. Jednak jest to ich własna kocia mądrość.

Co kocia, to kocia - ale jest też ta inna, niemal ludzka. Oczywiście jestem
daleka od egzaltacji i przesady, ale koty dały mi juz mnóstwo powodów do
tego, aby je bardzo szanować jako _istoty inteligentne_.

> Porownując np. psa i kota to kota nazwałbym kapitalistą a psa komuchem.

Ja nie porównuję - po prostu są inne. Miałam (i mam) zawsze bardzo mądre
psy. Szczególnie obecne - berneńczyk i niemiec (choć i kundle uważam za
mądrale), dają mi duuużo do myślenia nad FAKTYCZNĄ pozycją zwierząt
względem człowieka...
--

XL
pewni siebie.

Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?