Re: Koty są mądre :-)

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Koty są mądre :-)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 26 Feb 2015 12:36:44 +0100

Dnia Thu, 26 Feb 2015 08:32:48 +0100, Trybun napisał(a):

> :-D
>
> Ale koty naprawdę sa mądre. Jednak jest to ich własna kocia mądrość.

Co kocia, to kocia - ale jest też ta inna, niemal ludzka. Oczywiście jestem
daleka od egzaltacji i przesady, ale koty dały mi juz mnóstwo powodów do
tego, aby je bardzo szanować jako _istoty inteligentne_.

> Porownując np. psa i kota to kota nazwałbym kapitalistą a psa komuchem.

Ja nie porównuję - po prostu są inne. Miałam (i mam) zawsze bardzo mądre
psy. Szczególnie obecne - berneńczyk i niemiec (choć i kundle uważam za
mądrale), dają mi duuużo do myślenia nad FAKTYCZNĄ pozycją zwierząt
względem człowieka...
--

XL
pewni siebie.