Koty są mądre :-)

11. Data: 2015-02-26 12:44:49

Temat: Re: Koty są mądre :-)
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
.pl...

W dniu 2015-02-26 o 12:16, krys pisze:

>Żadnych prawdziwych wniosków nt komuszyzmu nie wyciągniesz z tej książki.

Wiedziałem, ze masz psią mentalność niewolnika.

BTW nawet jeśli uważasz, ze książka trąci fałszem (co tylko dowodzi jak
jesteś głupi), to zgodnie z logiką, z fałszywych przesłanek można wyciągnąć
prawdziwe wnioski, myślę, że to dla ciebie przerażająca prawda.

12. Data: 2015-02-26 15:27:28

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 11:40, Trybun pisze:
> No, tak, ale mi raczej o to chodziło że kot to egoista pilnujący
> wyłącznie swojego interesu, a pies nawet życie by oddał za to, co i
> nieraz wcale nie leży w jego osobistym interesie.

Mam dwie kotki, są różne. Jedna z nich zdecydowanie nie jest egoistką.
U drugiej jest bardziej dystans i chęć dominacji, niż egoizm.

13. Data: 2015-02-26 16:10:48

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...op.pl> napisał w wiadomości

> Mam dwie kotki, są różne. Jedna z nich zdecydowanie nie jest egoistką.
> U drugiej jest bardziej dystans i chęć dominacji, niż egoizm.

Koty to dranie.

14. Data: 2015-02-27 12:28:50

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 12:27, krys pisze:

> Oczywiście!
> Prawdziwe wnioski to tylko z "Dzieł" Lenina.

Każde tzw dzieło to można tylko o kant d... rozbić. Choć teoretycznie
każdy powinien mieć swój rozum i nim się kierować. Bajdurzenia kogoś
skrzywdzonego słusznie bądź nie przez innych nie powinien być
wyznacznikiem słuszności sprawy dla innych.

Pozwól że zadam jedno pytanie - jesteś za tym aby element aspołeczny
leżał rozwalony na łóżku, z lekarzem na każde żądanie i pełną miską trzy
razy dziennie, czy raczej byś się skłaniała za tym aby odpracował choć w
części swoje winy na rzecz pokrzywdzonych, czy ogólnie - społeczeństwa?

15. Data: 2015-02-27 12:30:00

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 12:44, Ghost pisze:
> [...]
> jak jesteś głupi), to zgodnie z logiką, z fałszywych przesłanek można
> wyciągnąć prawdziwe wnioski, myślę, że to dla ciebie przerażająca prawda.

Mam tylko dużą wrażliwość na krzywdę ludzką.
Nic takiego nie uważam, piszę tylko to że goły opis faceta o nastawieniu
wyraźnie ANTY nie może być wyznacznikiem słuszności bądź jej braku.

16. Data: 2015-02-27 12:30:25

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 15:27, zażółcony pisze:

> Mam dwie kotki, są różne. Jedna z nich zdecydowanie nie jest egoistką.
> U drugiej jest bardziej dystans i chęć dominacji, niż egoizm.

A czym konkretnie się ten jej brak egoizmu objawia, np. przynosi do domu
złapane myszy i kładzie obok twojego łóżka? W razie twojego zagrożenia
staje w twojej obronie?

17. Data: 2015-02-27 12:33:59

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 12:36, Ikselka pisze:

> Co kocia, to kocia - ale jest też ta inna, niemal ludzka. Oczywiście jestem
> daleka od egzaltacji i przesady, ale koty dały mi juz mnóstwo powodów do
> tego, aby je bardzo szanować jako _istoty inteligentne_.

Rozumiem że im bardziej będą naśladowały w zachowaniu człowieka to tym
bardziej będą inteligentne.? Co jednak ma wspólnego z prawdziwą
inteligencja szybkie podchwytywanie zasad ludzkiej tresury?

> Ja nie porównuję - po prostu są inne. Miałam (i mam) zawsze bardzo mądre
> psy. Szczególnie obecne - berneńczyk i niemiec (choć i kundle uważam za
> mądrale), dają mi duuużo do myślenia nad FAKTYCZNĄ pozycją zwierząt
> względem człowieka...

Też sądzę że wbrew opinii niektórych, psy kierują się w życiu nie tylko
instynktem.

18. Data: 2015-02-27 13:04:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2015 12:33:59 +0100, Trybun napisał(a):

> Rozumiem że im bardziej będą naśladowały w zachowaniu człowieka to tym
> bardziej będą inteligentne.? Co jednak ma wspólnego z prawdziwą
> inteligencja szybkie podchwytywanie zasad ludzkiej tresury?

Uważasz, ze samodzielne obgryzienie sobie pazurków na widok ich "egzekucji"
u drugiego kota to objaw bezmyślnego naśladowania? tresury?
Po mojemu to oczywisty objaw skomplikowanego myślenia proceduralnego:
prawidłowe i CLOWE zapamiętywanie faktów, kojarzenie związków między nimi,
wysnuwanie wniosków, przewidywanie ich następstw i to następstw DLA SIEBIE,
(co świadczy o posiadaniu SAMOŚWIADOMOŚCI). A czym to wszystko razem jest,
jeśli nie inteligencją?

> Też sądzę że wbrew opinii niektórych, psy kierują się w życiu nie tylko
> instynktem.

Psy i koty. Ponieważ przebywają z człowiekiem, inteligencja ludzka im się
UDZIELA.
--

XL
pewni siebie.

19. Data: 2015-02-27 13:06:35

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-27 o 12:28, Trybun pisze:
> [...]
> razy dziennie, czy raczej byś się skłaniała za tym aby odpracował choć w
> części swoje winy na rzecz pokrzywdzonych, czy ogólnie - społeczeństwa?

Ja bym był za tym, żeby odpracował. Np. kopiąc
rowy. Problem w tym, że nie zaryzykowałbym powierzenia
mu nowoczesnej, drogiej koparki. A jak mu jej nie dam, to
nie ma szans, żeby mi taki rów, jakbym chciał, wykopał
we właściwym terminie. Bałbym się również, że swoją niewiedzą,
niekompetencją, nieokiełznanym charakterem stworzy poważne
zagrożenie dla innych pracowników na placu budowy.

A przeca chodzi tylko o kopanie rowów.

Może ktoś inny ma jakiś pomysł, jak element aspołeczny
ma zrekompensować "szkody społeczne" własną pracą ?

20. Data: 2015-02-27 13:10:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2015 13:06:35 +0100, zażółcony napisał(a):

> Może ktoś inny ma jakiś pomysł, jak element aspołeczny
> ma zrekompensować "szkody społeczne" własną pracą ?

Produkcja energii elektrycznej za pomocą kieratu. Niczego nie zepsuje, a
jak nie "wychodzi" normy, to żreć nie dostanie.
--

XL
pewni siebie.

Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?