[Kraków] SM Dom dla Młodych - jakieś opinie, sugestie??

1. Data: 2004-04-05 14:49:07

Temat: [Kraków] SM Dom dla Młodych - jakieś opinie, sugestie??
Od: "MS" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie - czy ktoś miał jakieś doświadczenia (dobre / złe) ze SM Dom
dla Młodych (z ul. Turniejowej) - zastanawiam się nad kupnem mieszkania u
nich, oferta jest dosyć kusząca w porównaniu do innych developerów....

na forum GW był jakieś pół roku temu wątek na ten temat - dosyć negatywny,
ale bez żadnych konkretów (sam mógłbym coś podobnego napisać nie mając wcale
do czynienia z tą firmą)....

będę wdzięczny za wszelkie opinie

pozdrawiam
MS

1. Data: 2004-04-07 06:58:04

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MS <u...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> dla Młodych (z ul. Turniejowej) - zastanawiam się nad kupnem mieszkania u
> nich, oferta jest dosyć kusząca w porównaniu do innych developerów....

Kupowaliśmy mieszkanie w tej spółdzielni circa 10 lat temu - nie mogę
powiedzieć, żeby było idealnie, w tzw. międzyczasie przez spółdzielnię
przetoczyło się parę aferek, za które wyleciał ówczesny zarząd (historia
kupowania przez zarząd działek za Zakrzówku na osoby prywatne i
odsprzedawanie ich spółdzielni z n-krotnym przebiciem). Trzeba przyznać, że
późniejszy zarząd miał niezłe boje z bałaganem pozostawionym przez mistrzów
chaosu z tych czasów i do dziś pewne zaszłości się ciągną (np. nie do końca
rozliczone koszty budowy z tamtych czasów), ale też nie można nie zauważyć
zmian na lepsze.

Poza tym DdM w fazie obecnej niczym się chyba nie wyróżnia od średniej
krajowej dla spółdzielni mieszkaniowych, budować buduje, z grubsza chyba
nawet w terminie, w tym, co zbudował, da się mieszkać, etc. etc. My byliśmy
raczej zadowoleni, dostaliśmy mieszkanie prawie w terminie, z takimi
zmianami, jakie chcieliśmy, bez większych usterek, kosztowało śmieszne
pieniądze (licząc po obecnych cenach rynkowych nabrało na wartości circa
sześciokrotnie).

Jak masz jakieś konkretne pytania, to rzuć.

JoP

1. Data: 2004-04-07 15:15:07

Od: Bosman Zorz <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <news:c508ps$7c3$1@inews.gazeta.pl>
Jolanta Pers wrote:

> [...]
> z grubsza chyba nawet w terminie, w tym, co zbudował, da się
> mieszkać, etc. etc. My byliśmy raczej zadowoleni, dostaliśmy

Potwierdzam w calej rozciaglosci, mieszkam wlasnie na opisanym
Zakrzowku, przezycia mam troszke swiezsze, bo wprowadzilem sie niecaly
rok temu.

Opoznienie w odbiorze niecaly miesiac, wiec niezle. Z grubsza wszystko
jak mialo byc. Spoldzielnia, zdaje sie, nie ma obecnie problemow
finansowych.

Rowniez w razie konkretniejszych pytan zapraszam na priv.

No i pozdrawiam Jolante, wspolosiedlowiczke, jak sie okazalo. :)

--
Pozdrawiam -- Wasz Bosman Zorz

1. Data: 2004-04-07 19:03:53

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bosman Zorz <b...@i...pl> napisał(a):

> No i pozdrawiam Jolante, wspolosiedlowiczke, jak sie okazalo. :)

Niestety, żałuję, ale nasze mieszkanie w bloku Domu dla Młodych jest akurat
na Kurdwanowie, a i tak 3 lata temu kupiliśmy następne i wyemigrowaliśmy do
Bronowic. ;-)

JoP

1. Data: 2004-04-07 20:17:51

Od: Bosman Zorz <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <news:c51jap$5db$1@inews.gazeta.pl>
Jolanta Pers wrote:

> Niestety, zaluje, ale nasze mieszkanie w bloku Domu dla Mlodych
> jest akurat na Kurdwanowie, a i tak 3 lata temu kupilismy nastepne
> i wyemigrowalismy do Bronowic. ;-)

Twoj zal przy moim jest, doprawdy, smieszny!.. :-)

--
Pozdrawiam -- Wasz Bosman Zorz

Moj adres email znajdzesz tu: http://tinyurl.com/2hbmt

Poszukuję taniego laptopa - spam