materac do sofy Beddinge - ikea - porady szukam

1. Data: 2004-04-05 14:51:24

Temat: materac do sofy Beddinge - ikea - porady szukam
Od: "hansel" <...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy ktos z szanownych grupowiczow moglby poradzic ktory materac wybrac do
w/w sofy?

standard (pianka poliuretanowa) - 300zł ?
form (pół - sprężysta pianka poliuretanowa, pół - pianka poliuretanowa) -
400zł ?
klassisk (pół pianka poliuretanowa, wkładka filcowa, pół sprężyny - stal) -
400zł ?
harmoni (20% naturalny/ 80% syntetyczny lateks, sprężysta pianka
poliuretanowa) - 500zł ?

ewentulanie czy można dokupić innej firmy (lepszy - jakiej?) i bedzie
pasował? bo mi sie wydaje że nie przez to nietypową szerokość siedziska.
ramę i pokrycie kupię w Ikei tylko cos mi te materace zgodnie z
wcześniejszymi opiniami na grupie się nie podobają....

ps. na ten czerwony POPULAR też można zakładać pokrycie?

z góry dziękuję za info

pzdr,

1. Data: 2004-04-07 06:57:55

Temat: Re: materac do sofy Beddinge - ikea - porady szukam
Od: "n" <...@s...plk> szukaj wiadomości tego autora

nie kupuj tej sofy - właśnie ze wzgledu na dziadowskie materace

pzdr,

[Kraków] SM Dom dla Młodych - jakieś opinie, sugestie??
Poszukuję taniego laptopa - spam
Drewniany domek na działce, pomocy?
Opaska wokól domu
wiosenne porządki