Kran kropelkowy?

1. Data: 2009-02-23 17:53:14

Temat: Kran kropelkowy?
Od: "Sawa" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kiedyś w sklepie widziałem ustrojstwo do ciągłego nawadniania kwiatów /
drzew itp. było to ok 3 lata temu dziś tam zaszedłem a nowa obsługa na mnie
wielkie oczy że pierwszy raz słyszą...
Wiec powiem czego poszukuję a może grupowicze podpowiedzą.
Potrzebuje zawór w którym będę mógł ustawić przepływ wody (kranówy ;-] ) na
poziomie 5~20 litrów na dobę, podejrzewam że musi to być kran z zaworem
igiełkowym kiedyś cosik takiego widziałem. Na allegro nie mogę znaleźć (bo
dokładnie nie wiem czego szukać) może znacie dokładną nazwę producenta itp?

Pozdrawiam
Sawa

2. Data: 2009-02-24 07:22:23

Temat: Re: Kran kropelkowy?
Od: "Sawa" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem takie cudo
http://sklep.ogrodnicy.pl/product_info.php?products_
id=154
Da sie to w miarę bezpiecznie podłączyć bezpośrednio do instalacji wodnej w
domu? (3 atm)
Wcześniej dam elektrozawór ale on nie zmieni parametrów wyjściowych wody.

Pozdrawiam
Sawa

3. Data: 2009-02-25 08:56:19

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokładnie nie wiem czego szukać) może znacie dokładną nazwę producenta
> itp?

Zawor iglowy, dosyc rzadkie zwierze. Pol calowy zawor ze stali nierdzewnej
kosztuje od 100 do 200 pln.

Ale moze zwykly grzbkowy by sie tutaj sprawdzil ? To znaczy nie mam na mysli
takiego grzybka z uszczelka gumowa na koncu, ale taki zawor, ktory ma
grzybek
mosiezny, w ksztalcie dwoch liter U, wchodzacych w odpowiednie wyzlobienie
przy zakrecaniu. Dostepne w hipermarketach za ok. 15 pln.

pozdrawiam
pluton

4. Data: 2009-02-25 09:28:45

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 18:53, "Sawa" <f...@m...pl> wrote:
> [...]
> dokładnie nie wiem czego szukać) może znacie dokładną nazwę producenta itp?

Tu jest szeroka oferta instalacji i sterowników:
http://www.zraszacze.pl/sklep/index.php/cPath/112_11
3_116?osCsid=b34734da9ec7977e7f954ae1731ea5e4

5. Data: 2009-02-25 12:53:07

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dokładnie nie wiem czego szukać) może znacie dokładną nazwę producenta itp?

Nie wiem, po co takie skomplikowane rzeczy: używam akurat do
nawadniania pomidorów i warzyw w szkalrni zwykłej instalacji z
polietylenu - wąż główny jest przyłączony do zwykłego kranu, w wężu
zaś powtykane w otworki kapilary, każda pod jedną roślinę. Można sobie
dopasować ilość wody poprzez odpowiednie przykręcenie kurka, zwykłego
kurka. Woda jest dostarczana pod każdą roślinę. Możesz sobie nawet tak
ustawić, aby kapała 1 kropelka co kilkanaście minut, nie wiem, jaki
problem.
Obejrzyj tutaj np. :
http://www.irriga.pl/szklarnie/kapilary.php

6. Data: 2009-02-25 18:09:08

Od: "Sawa" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zawor iglowy, dosyc rzadkie zwierze. Pol calowy zawor ze stali nierdzewnej
> kosztuje od 100 do 200 pln.

Cena nie gra roli najważniejsze jest bezpieczeństwo, system kropelkowy
Gardeny jest fajny jednak po dotknięciu dziś wszystkiego w sklepie nie
zamontuję tego w domu. Potrzebne mi to jest do stałej podmiany wody w
akwarium, aby co dzień podmieniało się jakieś 20-40 litrów, przed tym
zaworem będzie zawór elektromagnetyczny sterowany zegarem. Chodzi o jak
najdłuższe rozciągniecie podmiany w czasie aby nie było wahań parametrów i
temperatury wody.

Podaj jakieś namiary na producenta.

Pozdrawiam
Sawa

7. Data: 2009-02-26 09:08:23

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj jakieś namiary na producenta.

Obrzeza Warszawy.
http://www.heco.com.pl/ , z menu wybraz zawory iglowe

Zawór igłowy gwint wewnetrzny 1/2 '' 1.4571 1 szt 205.00 zł/szt
Zawór igłowy gwint wewnetrzny (mod. ND) 1/2 '' V4A 1 szt 104.00 zł/szt

Mniejsze moga byc tansze.

pozdrawiam
pluton

Kubik drewna