[Krk]Gdzie przegrody/ścianki działowe

1. Data: 2004-02-01 23:48:36

Temat: [Krk]Gdzie przegrody/ścianki działowe
Od: Aretsheq <m...@M...pl.wytnij.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję w biurze odgrodzić część powierzchnii za pomocą jakichś
łatwych w montarzu i demontarzu ścianek działowych, przegród, czy czegos
w tym stylu.
W piątek dzwoniłem do kilkunastu firm w poszukiwaniu czegoś takiego, ale
chyba tylko u mnie jeszcze nie było weekendu:(
Jeżeli wiecie gdzie można kupić takie ścianki/przegrody to proszę
podajcie namiary.

PS
Chodzi mi o Kraków ewentualnie jakas firmę,która zamówione ścianki
dostarczy mi na piątek.

Aretsheq