Krotki staz HELP!!!

1. Data: 2000-11-22 10:59:08

Temat: Krotki staz HELP!!!
Od: "jurek D:-0" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, mam nastepujace pytanie.
Czy moge ubiegac sie o skrocenie starzu na naucz. mianowanego z 2 i 9 mies.
na 9 miesiecy (karta naucz. art. 9a) jesli moja kariera zawodowa jest
nastepujaca:
2.X.95-31.VIII.96 praca na stanowisku sekretarki w szkole,
1.IX.96 do nadal praca na stanowisku nauczyciela, umowa o prace na czas nie
okreslony,
kurs pedagogiczny ukonczony 5.XII.97.
Serdeczne dzieki za odpowiedz.

1. Data: 2000-11-23 07:26:50

Temat: Re: Krotki staz HELP!!!
Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2.X.95-31.VIII.96 praca na stanowisku sekretarki w szkole,
> 1.IX.96 do nadal praca na stanowisku nauczyciela, umowa o prace na czas

Wątpię: jeśli jako była sekretarka pisze pani "starzu" zamiast "stażu" to
uważam, że powinna Pani poważnie popracować nad swoim warsztatem.
Ponadto kwalifikacje pedagogiczne zdobywa się nie na kursach, tylko na
studiach podyplomowych (min. 330 godz.) prowadzonych przez wyższe uczelnie.
Z poważaniem
Aleksander Zawistowski

1. Data: 2000-11-23 17:33:16

Od: "jacek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ponadto kwalifikacje pedagogiczne zdobywa się nie na kursach, tylko na
> studiach podyplomowych (min. 330 godz.) prowadzonych przez wyższe

Czy od razu człowiek musi byc taki złosliwy. A pan Panie Zawistowski to
błęów w życiu nie robi?
Jacek

1. Data: 2000-11-24 06:56:39

Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> uczelnie.
>
> Czy od razu człowiek musi byc taki złosliwy. A pan Panie Zawistowski to
> błęów w życiu nie robi?
> Jacek
Robię i paru rzeczy się nawet wstydzę. Ale nauczyciel błędów ortograficznych
robić nie może (ba, nawet nie ma prawa). Taki pogląd jest wynikiem tego, iż
szkoły kończyłem wtedy, kiedy liczyło się oczytanie i swobodne wyrażanie
swoich myśli na piśmie, poprawnych gramatycznie i ortograficznie. Błąd był
kompromitacją.
AZ

1. Data: 2000-11-24 17:22:37

Od: "Krzysztof Wieczór" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nauczyciel napisał(a) w wiadomości: <8vl389$26d$1@news.tpi.pl>...
[ ... ]

> Ale nauczyciel błędów ortograficznych
>robić nie może (ba, nawet nie ma prawa).
Panie Zawistowski - Pan powinieneś stanowić Prawo Oświatowe !
Pierwszym zakonem tych wszystkich niedorozwojów na poszczególne stopnie
niedorozwoju powinien być egzamin ze znajomości języka polskiego !
Kto nie zna języka polskiego - ten nie może być nauczycielem w Polskiej
Szkole !
[ gorzej jak tzw. poloniści sami robią błędy ( bo np. sami są dyslektykami -
fakt autentyczny ! ) ]

Za ówczesnego Systemu poznani Gruzini z Politeńki w Tbilisi wprowadzili mnie
w stan osłupienia, gdy powiedzieli mi, że aby dostać się na Ich Uczelnię
trzeba zdać egzamin z języka gruzińskiego !
Może i u nas pomału należałoby wprowadzić obowiązek, że studentem Polskiej
Uczelni może być tylko ten, który biegle włada językiem polskim

Popieram Pana poglady !!!
Moim zdaniem w obecnej rzeczywistości człowieka wykształconego od wyuczonego
będzie odróżniać :
umiejętność posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie od
umiejętności zapisywania dźwięków
Ale w ramach "kroczem ku Europie" pewnie się zmodyfikuje pisownię i będzie:
"curka wuja Juzefa, ktura zapżengła konia do żułtych sanek ..." !
Niech tylko jakiś dyslektyk zostanie Ministrem EN !
Bo np. w wyborach zwycięży Partia Piszących Inaczej !

A za nieszkodliwych maniaków będzie się uważało tych, co piszą ( kontestując
obowiązującą rzeczywistość ):
"córka wuja Józefa, która zaprzęgła konie do żółtych sanek..."
Nawet powstanie pojęcie języka archaicznego !
Kolejny krok to :
"curka wuja juzefa, ktura zapzengla konie do zultych sanek ..."
Ale wtedy to juz bedziemy europejczykami!

łoncze wyrazy szacunkó

kw

1. Data: 2000-11-24 18:05:43

Od: "jacek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> swoich myśli na piśmie, poprawnych gramatycznie i ortograficznie. Błąd był
Generalnie to ja sie z Panem zgadzam. Uważam jednak, że ktoś pisze na listę
po pomoc a nie po to, żeby publicznie byc złośliwie poprawiany. Jak uczeń
przychodzi do mnie i mówi: 'Przyszłem bo mam poblem' to nie staje przed
klasą i niemówię 'Masz, z językiem polskim przede wszystkim' tylko zwracam
uwagę prywatnie. Pan to też mógł zrobić wykorzystując "odpowiedz nadawcy'
Przepraszam, za ewentualne błędy ale piszę z tykającym modemem. Niektórzy
jak się spieszą to robią błędy.
Jacek

1. Data: 2000-11-24 18:16:47

Od: "jacek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i proszę! Stało się. W poprzednim poście napisałem :

[...]

Ja wiem, że nie z czasownikami piszemy odzielnie. Przepraszam, za siebie i
za swój klawisz spacji.
(ciekawe kto mi uwierzy, )
Jacek
PS Chyba trochę zapomnieliśmy o głównym temacie tego wątku :-(

1. Data: 2000-11-25 11:49:14

Od: Robert Rusielik <r...@e...ar.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

szkoda sie tlumaczyc
przeciez jestesmy w internecie
to nie klasowka
wazne zeby bylo szybko i komunikatywnie
ale beton nauczycielski jest nieraz nie do rozbicia
PS. Przepraszam, ze bez przecinkow, bez kropek, bez wykrzyknikow i bez innych
bajerow na ktore szkoda bajtow.
RUS..

1. Data: 2000-11-25 13:20:30

Od: "Paweł" <p...@p...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Rusielik <r...@e...ar.szczecin.pl> napisał(a) w artykule
<3...@e...ar.szczecin.pl>...
> szkoda sie tlumaczyc
> przeciez jestesmy w internecie
> to nie klasowka
> wazne zeby bylo szybko i komunikatywnie

Zapraszałem wcześniej na konferencję w Toruniu.
Jeden z wygłoszonych tekstów - autorstwa prof. Z. Melosika - nosił tytuł:
"Kultura instant. Paradoksy pop-tożsamości". Choć końcowy wniosek mnie nie
przekonuje, to dokonana przez Autora diagnoza stanu dziwnie zbiega się z
myślą przedstawioną przez Roberta powyżej. Prof. Zbyszko Melosik na opis
współczesnej kultury "instant" użył triady pojęć: fast food, fast car, fast
sex. Dodać by można czwarte: szybka komunikacja.
I tyle luźnych skojarzeń.

> PS. Przepraszam, ze bez przecinkow, bez kropek, bez wykrzyknikow i bez
innych
> bajerow na ktore szkoda bajtow.

Przeprosiny, jak rozumiem, mają wymiar cyniczny?

z pozdrowieniami

Paweł
(beton z okresowymi aspiracjami na "przypalankę")

1. Data: 2000-11-25 13:32:16

Od: "Paweł" <p...@p...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek <b...@p...onet.pl> napisał(a) w artykule
<8vmak9$pt1$1@news.tpi.pl>...
> [...]
> Przepraszam, za ewentualne błędy ale piszę z tykającym modemem. Niektórzy

Jestem za - szczególnie jesli chodzi o sposób załatwienia tego typu spraw.
Choć czasami trudno się opanować wrażeniu, że ww. błędy nie są tylko
efektem pośpiechu.
A przy okazji - nie znam się dobrze, ale są w tej grupie fachowcy, którzy
mogą zweryfikować moje zdanie.
Ja na szczęście mam tzw. sztywne łącze i nic mi tam "nie tyka" (brr, toż to
musi być diabelna presja...). No, może zegarek odezwie się raz na jakiś
czas.
Słyszałem jednak, że jest możliwość pracy w trybie "off-line". Proszę się
zorientować, czy to nie załatwiłoby może sprawy "tykania"?

pozdrawiam

Paweł

Szukam dobrej szkoly wyzszej w Lodzi.
Informatyka w szkole
AGENDA 21 - ustalenia dla Polski
test
Matura, system nauczania, Ameryka - ciekawa dyskusja