Krtan?

1. Data: 2005-06-13 18:49:35

Temat: Krtan?
Od: "Pawel" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam... Ni stad ni zowad mam problemy z krtania. Mowie, jak zardzewiala
piszczalka, zaczynam kaslac. Zadna grypa, bylem u lekarza i lekarz
stwierdzil, ze w sumie nie wie co to (pluca, serce w porzadku), ale "to moze
byc cos alergicznego" i zapisal antybiotyki. Dodal tez, ze moze mnie zaczac
dusic. Mam spokojnie polozyc sie spac, czy moglbym sie udusic sie przez sen?

Pozdrawiam i dzieki za info.

--
Pawel

2. Data: 2005-06-13 22:07:43

Temat: Re: Krtan?
Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 13 Jun 2005 20:49:35 +0200, Pawel napisał(a):

> [...]
> dusic. Mam spokojnie polozyc sie spac, czy moglbym sie udusic sie przez sen?

To dziwne, że na alergię zapisał Ci antybiotyk!

--
Kaja

3. Data: 2005-06-13 22:32:05

Od: "Latet" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam spokojnie polozyc sie spac, czy moglbym sie udusic sie przez sen?

Takie duszenie raczej by Cię wybudziło, więc nie martw się,
nie udusisz się przez sen.

latet

4. Data: 2005-06-14 14:08:24

Od: "Paweł W." <b...@b...ble> szukaj wiadomości tego autora

Pawel wrote:
> [...]
> dusic. Mam spokojnie polozyc sie spac, czy moglbym sie udusic sie przez sen?

A może porażenie nerwu krtaniowego wstecznego???
Jak sądzisz, że to alergia weź tabletkę Allertecu, lub czegoś podobnego.
Po pół godzinie powinno minąć. Ale nie sądzę, żeby była to alergia.

--
Poczta:
użytkownik: pawelwo

Parathar lub Parathormon-poszukuje info
poradnia alergologiczna na Slasku, gdzie?
Jak nazwac po angielsku Bloku zatokowo-przediosnkowego IIgo stopnia?
Thyrosan albo Metizol...jaki lepszy ?
zaćma - okulistyka warszawa