Krwawienie miedzy miesiaczkami? Prosze o jak najszybsza pomoc.

1. Data: 2001-01-26 18:49:43

Temat: Krwawienie miedzy miesiaczkami? Prosze o jak najszybsza pomoc.
Od: <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam ;)
Mam problem i chcialabym sie poradzic.poniewaz od paru dni obserwuje krwawienie
z drog rodnych. Miesiaczkuje bardzo regularnie co do dnia od ponad roku nie mam
z tym zadnych problemow .Ostatnia miesiaczka byla 8 stycznia i skonczyla sie 12
stycznia ale dwa tygodnie pozniej 21 stycznia zaobsewowalam kilka plamek na
bieliznie i dzien pozniej wieksza plame potem przez 4 dni bylo czysto i
nastepnie w piatym dniu znowu pojawilo sie kilka plamek.Zaczynam sie powaznie
niepokoic mimo ze nie odczuwam przy tym zadnych boli brzucha tylko krwawienie.
CZy przyczyna tego moze byc stres? ostatnio bardzo duzo go przezywam prawie
nieustannie przez ponad 3 tygodnie ze wzgledu na zdawane egzaminy i jestem
wykonczona.Czy to moze byc przyczyna? Co moze mi dolegac?
Bardzo Prosze o jak najszybsza odpowiedz.
moj email: t...@g...pl

2. Data: 2001-01-28 12:52:02

Od: "Maria Sieklucka-Kaźmirowska" <m...@s...capital.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykonczona.Czy to moze byc przyczyna? Co moze mi dolegac?
> Bardzo Prosze o jak najszybsza odpowiedz.

NIe zastanawiałabym się ani chwili na Twoim miejscu tylko w te pędy
poszłabym do ginekologa. Bardzo prawdopodobne, ze jest to nadżerka, którą
trzeba wypalić, ale równie dobrze może być coś jeszcze innego , co
stwierdzić moze tyko ginekolog.

Marysia

Irydolog
problemy z oddychaniem