Krwawienie z odbytu

11. Data: 2000-01-09 22:57:45

Temat: Off topic! A byo Re: Krwawienie z odbytu
Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marcin Kubicki

A ja już myślałem, że kompletnie olałeś tę grupę. Sam już chciałem to zrobić
i jednym z moich własnych argumentów miało być to, że większość wcześniej cz
y później z niej odchodzi...

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

12. Data: 2000-01-12 08:27:34

Temat: Re: Krwawienie z odbytu
Od: "qw1" <k...@b...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

To może być również pęknięcie błony śluzowej. U mnie to występuje jedynie
przy mocnym zatwardzeniu.
QW1

13. Data: 2000-01-12 10:36:03

Od: Ewa Urbanowicz <e...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

qw1 <k...@b...chip.pl> wrote:
: To moze byc rowniez pekniecie blony sluzowej. U mnie to wystepuje jedynie
: przy mocnym zatwardzeniu.
: QW1

Ale po prostu zapalenia sluzowki (jak sie raz mialo, to juz bedzie
powracac ;)

Pozdrawiam,
Ewa

neurologa dziecięcego, najlepszy ośrodeko
Jest tu moze... ?
Prosba o pomoc
Off-Topic: Inzynieria Genetyczna - Pilne!
Czy są tu jacys studenci stomy ???