Krystalicznie czysty lód

1. Data: 2003-08-13 21:44:19

Temat: Krystalicznie czysty lód
Od: "Runbit" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze.

Wie ktoś jak zrobić krystalicznie czysty lód np. do drinków. Chodzi mi o
taki jaki można spotkać w barach. Pewnie do wody dodawane są jakieś
specyfiki, mógłby ktoś mnie oświecić jak to wygląda? Może stosuje się wodę
destylowaną? Nie piszcie, że woda przegotowana będzie ok, bo tak nie jest.

Dzięki

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-08-13 22:05:10

Temat: Re: Krystalicznie czysty lód
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-13 23:44:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Runbit* skreślił te oto słowa:

Letnia woda gotowana.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-13 22:08:49

Od: "morytz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Runbit" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> destylowaną? Nie piszcie, że woda przegotowana będzie ok, bo tak nie jest.
Moim zdaniem woda jest odgazowywana w kostkarkach w sposób np. próżniowy,
czego się nie da uzyskać w normalnych warunkach, bo zawsze będzie zawierała
gaz, nawet ta odstała przez dłuższy czas. Destylowana świetnie nadaje się do
akumulatorów, ale nie spożycia. Nie jest to woda odgazowana, ale
zdemineralizowana.
Nic więcej na ten temat nie wiem!
morytz

1. Data: 2003-08-13 22:09:29

Od: "morytz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2003-08-13 23:44:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Runbit* skreślił te oto słowa:

> Letnia woda gotowana.
Buahahhahahahaah!
morytz

1. Data: 2003-08-14 13:21:21

Od: "Piter" <p...@o...be> szukaj wiadomości tego autora

> Nie piszcie, że woda przegotowana będzie ok, bo tak nie jest.
>
> Letnia woda gotowana.

Witam

Niestety to nie działa (ani letnia, ani też gorąca, którą za czyjąś namową
wsadzałem do zamrażalnika).

Może jednak istnieje domowy sposób na przeźroczysty lód?

Piter

"Gdy noc zbierała się do odejścia, Puchatek obudził się nagle z uczuciem
dziwnego przygnębienia.
To uczucie dziwnego przygnębienia miewał już nieraz i wiedział, co ono
oznacza. Był głodny."

1. Data: 2003-08-16 10:03:49

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem tak:
1. Naprawdę czysty lód wychodzi tylko z kostkarek
2. Nawet ten jest na początku pokryty lekka warstwą
szronu i zdarzaja sia białe zyłki w środku
3. Po wyciagnięciu lodu z lodówki nie podawaj go od
razu na stół tylko odczekaj żeby troszkę "oddał" tzn,
podtopniał sobie w pojemniki i po jakims czasie
zobaczysz że zrobi sia przezroczysty jak trzeba i
krystaliczny (traci na objętości no ale trudno).
4. woda to może byc nawet niegotowana kranówa ale jak
będziesz robił drinki z sokami to licz sie z biała pianka na
wierzchu
5. To moje prywatne zdanie bez cytatów i zaczerpnięć z
doświadczen innych
6. powodzenia

--
Kasia (Rzeszów)