ragout bolognese

1. Data: 2003-08-14 08:23:11

Temat: ragout bolognese
Od: "jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobic? szukalem w archiwum grup (google), ale nie znalazlem.
Prosze pomozcie.

1. Data: 2003-08-14 11:49:59

Temat: Re: ragout bolognese
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bhfglp$mis$1@news.onet.pl,
jurek <j...@p...onet.pl> a écrit:
> Jak zrobic? szukalem w archiwum grup (google), ale nie znalazlem.
> Prosze pomozcie.

Nigdy nie slyszalam o czym takim, ragoűt to jest cos w rodzaju
gulaszu... Natomiast bardzo znana potrawa sa spaghetti bolognese
(makaron nitki z sosem pomidorowym z dodatkiem mielonej wolowiny)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-14 12:21:44

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> wrote:

> Nigdy nie slyszalam o czym takim, ragoűt to jest cos w rodzaju
> gulaszu... Natomiast bardzo znana potrawa sa spaghetti bolognese
> (makaron nitki z sosem pomidorowym z dodatkiem mielonej wolowiny)

Wlasnie, prawidlowa nazwa tego to ragout bolognese.

Wladyslaw

1. Data: 2003-08-14 12:57:41

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:1fzopzj.gxx6s91qzt8c3N%wlos@tele.com.pl,

> Wlasnie, prawidlowa nazwa tego to ragout bolognese.

Sprawdzilam i znalazlam przepis na francuskich stronach. Moge
ewentualnie przetlumaczyc, jezeli Jurek tu jeszcze jest.

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-16 09:41:53

Od: "jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdzilam i znalazlam przepis na francuskich stronach. Moge
> ewentualnie przetlumaczyc, jezeli Jurek tu jeszcze jest.

> [...]
Wielkie dzieki za chec pomocy. Jak sie okazalo, mi wlasnie chodzilo o sos do
spagetti.
Postanowilem zrobic (przepis na tej grupie z 09.08) gnocchi, które sa
podobno doskonale zwlaszcza z domowym ragout bolognese.
Jestem milosnikiem kopytek i ten przepis mnie zaintrygowal, a ze nie
znalazelem nic o ragout bolognese postanowilem gnocchi zrobic z sosem do
spagetti - i palce lizac.

Krystalicznie czysty lód
Zacier z drozdzy winnych ?
Kuchnia z elektrycznym piekarnikiem