Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)

111. Data: 2010-05-15 23:00:57

Temat: Re: Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)
Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Chciałbyś. Hieny się lumpowały na mieście.

Lumpowały? Nigdy się nie spotkałem.
Chciałbyś się tym trochę pochwalić?
Ufam, że jakby co tym razem byłaś czuła? ;-)
Piotrek

112. Data: 2010-05-15 23:22:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" napisał:

> Lumpowały? Nigdy się nie spotkałem.

Widać, że się lektur nie czytało.

> Ufam, że jakby co tym razem byłaś czuła? ;-)

Tak, przytuliłam zmarznięte dziecko ;)
Własne, żebyś znów sobie czegoś nie dopowiedział :>

--
Pozdrawiam - Aicha

113. Data: 2010-05-16 07:30:27

Od: "MagdaK" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 15 May 2010 23:25:32 +0200, Piotr napisał(a):
>
> Grillują wszyscy wokół, hieny też może? Ja nie, bo to niedrowe, nawet się
> MŚK wykręciliśmy od kolejnego grilla u znajomych dziś, bo mamy inne plany,
> więc zmykam, dobranoc :-)

swing? seksik grupowy?
z ludzmi z grupy modlitewnej z kosciolka?
M.

114. Data: 2010-05-16 17:43:26

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Widać, że się lektur nie czytało.

No nie skojarzyłem, ponieważ ta "Moralność..." nie była moją ulubioną,
w odróżnieniu najwyraźniej od niektórych.

> Tak, przytuliłam zmarznięte dziecko ;)
> Własne, żebyś znów sobie czegoś nie dopowiedział :>

Ups. No to sorry za te lekkie faux pas.
Tak rzadko piszesz o sobie jako o matce przytulającej
dziecko, że chyba się tego nie spodziewałem.
A z pewnością takich opisach znacznie lepiej wypadasz niż w innych ;-)
Piotrek

115. Data: 2010-05-16 18:21:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 May 2010 09:30:27 +0200, MagdaK napisał(a):

> swing? seksik grupowy?
> z ludzmi z grupy modlitewnej z kosciolka?
> M.

Mamy inne rozrywki - tylko we dwoje. Dzięki temu wiemy dokładnie, czyje
mamy dzieci :->

Spadaj, hienko.

waga kilku słów
Parytety
SQRIWELE
Re: Czy Was (qwa) poje...chało - ZA PRZEPROSZENIEM
KPA może ktoś to rozumie?