waga kilku słów

1. Data: 2010-05-13 23:08:11

Temat: waga kilku słów
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

pomaga w odpowiednim zróżnicowaniu komunikatu.
i jaki subtelny efekt.

http://blogmedia24.pl/node/29718

2. Data: 2010-05-13 23:51:41

Temat: Re: waga kilku słów
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):
> pomaga w odpowiednim zr�nicowaniu komunikatu.
> i jaki subtelny efekt.
>
> http://blogmedia24.pl/node/29718
Pisał to ksiądz, czyli wiadomo, siebie nie widzą i manipulują, tę samą
manipulacje przypisując innym. Ja nie mam telewizorni, mało mnie
obchodzi polityka, bo polityka depersonalizuje, szczególnie nasza
zajmująca się stadem. Ale cale założenia i zachowanie pisu , ludzi
spotykałem z pisu doprowadza mnie do kurwicy i naprawdę można się bać.
Kościół reprezentuje czysty stalinizm, podzielono polskę na polaków i
niepolaków, tego nie gada "po" tylko pisowcy. Jeden z drugim obłuda i
karierowiczostwo, gdzie w tym świecie nie mają głąby co liczyć na to ,
że życie tego nie zweryfikuje. Moralni w taki sposób że poniżają
innych, a na boku kręcą lody. Pis , czyli bezprawie i
niesprawiedliwość przegrało wybory poprzednie ze względu na awantury,
agresję, na co reakcja" po" była" państwo miłości." Więc jeśli nawet
"po" manipuluje to na faktach które widzimy, czyli na agresję
odpowiadają " państwo miłości" Ten ksiądz w przyszłosci powieszony,
zachowuje się dokładnie tak samo jak Duch na tej grupie, który
wiecznie agresywny, widzi ją ciągle u innych. Tak mają oderwańcy nie
widzą co robią. A to że kaczka zmieniła twarz jest nadwyraz
przerażające, bo to świadczy, tak samo jak ze stalinowcami było, jak
wiatr zawieje, to świadczy o impotencji osobowości. I te stare pryki z
pisu tak są pozarażani komunizmem, że już nie ma rozmowy, obecnie w
każdym wywiadzie rzucają chasłami, zupełnie jak jak na jakimś
pochodzie stalinowskim. Więc bez mediów , po czynach pisowców się
trzeba bać. Cała ich idelogia skierowana jest w prymitywizm
przeszłości i ludzie z wiedzą bez trudności demaskują konsekwencje,
których nawet oni nie widzą. Żyjemy od 200 lat w czasach demaskowania,
a oni , czyli pisowcy już z założenia pokazuja uwstecznienie do tyłu o
200 lat. Te rzeczy które uprawiają już dawno zostały zdemaskowane,
więc żyją w schizofrenicznej komunie , bo rzeczywistość coś innego a
oni coś innego, datego każdy pisowiec z założenia jest obłudnikiem i
aż śmierdzą potem obłudy.

3. Data: 2010-05-14 03:53:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):
> pomaga w odpowiednim zr�nicowaniu komunikatu.
> i jaki subtelny efekt.
>
> http://blogmedia24.pl/node/29718

Kurwa mać, ten twój pis i ci twoi
księża.......................................Przez lata rodzina
znęcała się nad panią Ireną, zmuszając ją m.in. do ciągnięcia pługa.
Przed Sądem Rejonowym w Limanowej rozpoczął się proces w tej sprawie.
Przebieg rozprawy toczy się z wyłączeniem jawności, a informuje o niej
"Dziennik Polski".Prokuratura oskarżyła trzech braci B., wśród których
jest mąż kobiety, a także ksiądz oraz teściową, matkę braci B. Wszyscy
mieszkają w jednej z miejscowości w gminie Łukowica.37-letnia kobieta
w ubiegłym roku zgłosiła się na policję i do limanowskiej prokuratury.
Opowiedziała o gehennie, jaką zgotowała jej rodzina B. Mówiła o
awanturach w domu męża, biciu, wypominaniu, że "nic nie wniosła do
rodzinnego majątku". Zdarzyło się nawet, że musiała w polu ciągnąć
pług. W znęcaniu - fizycznym i psychicznym - brał udział nie tylko jej
maż, ale też 80-letnia teściowa i szwagier. Brat męża, który jest
księdzem nie tylko nie reagował, ale też namawiał, żeby nie
powiadamiała żadnych instytucji o tym, co się dzieje się w domu.
Czytaj dalej Okoliczni mieszkańcy potwierdzili, że od dawna w rodzinie
dochodziło do awantur. Nikt jednak nie chciał wtrącać się w cudze
sprawy i interweniować. Kobieta wyprowadziła się od męża w czerwcu
2009 r., pół roku po ostnim pobiciu.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rodzina-zmusz
ala-kobiete-do-ciagniecia-pluga,wid,12265731,wiadomo
sc_prasa.html?ticaid=1a295&_ticrsn=3

4. Data: 2010-05-14 07:47:18

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> pomaga w odpowiednim zróżnicowaniu komunikatu.
> i jaki subtelny efekt.

taaa, te niezalezne i obiektywne media :))

Kandydat na prezydenta moze byc super,
ale jesli media manipuluja zeby zwiekszyc jego
poparcie, to na takiego nie zaglosuje.

PRLu juz dawno nie ma a metody jakby trwal w najlepsze :(

Pozdrawiam,
Druch

Parytety
SQRIWELE
Re: Czy Was (qwa) poje...chało - ZA PRZEPROSZENIEM
KPA może ktoś to rozumie?
Do redIQa 200 ;)