Ksiądz po " kopercie"

11. Data: 2015-01-02 15:05:02

Temat: Re: Ksiądz po " kopercie"
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Bogaty który trzepie biednych to całkowite niemoralne zachowanie i o tym samym
ludziom trzeba tłumaczyć aby złodziej do domu nie wpuszczali i z biegiem czasu, jak u
ciotki...w klatce są 2 tylko osoby na 80 osób co księdza wpuszcza, bo niedosyć że
grabią państwo, to chodzą ostatni talerz zupy głodnemu dziecku zabrać.

12. Data: 2015-01-02 18:24:31

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-02 o 14:53, Rewolucja pisze:
> Trubun
> Nie jest, bo tu bardzo bogata instytucja przychodzi brać kasę od biedoty, co na
talerz zupy nie ma.

Są to najzupełniej w świecie dobrowolne datki.. I właśnie jestem mocno
zdziwiony tym narzekaniem dobrowolnych dawców.

13. Data: 2015-01-02 18:25:06

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-02 o 15:05, Rewolucja pisze:
> [...]
grabią państwo, to chodzą ostatni talerz zupy głodnemu dziecku zabrać.

No no, wrażliwość tego krytykowanego na każdym kroku komucha się w tobie
odezwała. Dziwak jesteś, chciałbyś żyć w świecie rządzonym wg reguł
komunizmu a jednocześnie komuchów masz za wrogów..

14. Data: 2015-01-02 20:59:37

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
O czym ty pierdolisz znowu, wymsknął ci się siusior księdza i zębami pojechałeś, i
teraz obity do ludzi masz pretensje że kler ich okrada.

15. Data: 2015-01-02 22:34:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 02 Jan 2015 11:36:25 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
przed pyskiem, katolicka sekta jest najbogatsza w polsce, toną w luksusach, a głodych
ludzi bezczelnie chodzą skubać, dlatego się przyjeło - ksiądz po kopercie. A jak
wpuścisz do domu, to ostatnio pisali, rodzicom dziecko z domu przez księdza uciekło,
bo je wyzwał od mutantów.

> [...]
> Dodatkowo w przypadku księży to czuję do nich jakiś irracjonalny strach,
> od małego się bałem tych ich czarnych strojów, i w miarę dorastania nic
> się w tej materii nie zmieniło.

> Tak prawdę pisząc to nie bardzo pamiętam, ale sądzę że raczej bardziej
> tradycjonaliści niż wierzący. Tym nie mniej zawsze w domu rodzinnym były
> kultywowane te wszystkie związane z wiarą i kościołem obrządki.

> Nie, podczas ostatniej "kolędy" pytałem sąsiada ile dał księdzu,
> powiedział że 50zł, ale dodał że kilkukrotnie musiał prosić aby ksiądz

Nikt lepiej niż ksiadz nie wie, od kogo można, a od kogo nie trzeba brać
"koperty".

16. Data: 2015-01-02 22:36:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 02 Jan 2015 11:37:47 +0100, Trybun napisał(a):

> I to chyba normalka. Księża to przecie normalni ludzie. Zachowuja się
> jak każdy inny człowiek, a więc jeden oddałby potrzebującemu ostatnią
> koszulę a drugi by taką koszulę by mu wydarł.
> Jednak pisanie że księża chodzą nie " po kolędzie" a "po kopercie" jest
> zupełną, naciaganą bzdurą.

Akurat tak nie sądzę. Stwierdzam z przykrością, ze pieniądz tu rządzi,
niestety. Cóż, wiejski element postkomunistyczny (tacy najliczniej szli do
stanu duchownego za komunizmu) rządzi do dziś także i w hierarchii
koscielnej... Która to moja świadomość bynajmniej nic nie ma do stanu mojej
wiary.

17. Data: 2015-01-02 22:47:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 02 Jan 2015 18:24:31 +0100, Trybun napisał(a):

> Są to najzupełniej w świecie dobrowolne datki.. I właśnie jestem mocno
> zdziwiony tym narzekaniem dobrowolnych dawców.

To globuszczyzna daje??? - bo tak narzeka... ;-P

18. Data: 2015-01-02 23:46:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To globuszczyzna daje??? - bo tak narzeka... ;-P

glob jest gotowym produktem tego, co wieszczył Krasiński:

Przyjdą takie czasy, że będzie się popierać zepsucie obyczajów. Ze świętej
religii uczyni się straszaka, aby obrzydzić ją wszystkim szlachetnym sercom.
Podłość będzie nagradzana orderami lub zaszczytami. Lud ogłupiać będą wódką
lub innymi elementami, elity szlifami i stanowiskami, a za głowę tych, co
będą stawiać opór, wystawi się watahy, cenę, aby się rozprawić z nimi w
stosownej chwili
Zygmunt Krasiński

--

Chiron

19. Data: 2015-01-03 00:18:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Jan 2015 23:46:17 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> lub innymi elementami, elity szlifami i stanowiskami, a za głowę tych, co
> będą stawiać opór, wystawi się watahy, cenę, aby się rozprawić z nimi w

No. Przyszły. :-(

20. Data: 2015-01-03 18:17:42

Od: glob <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewolucja pisze:
> Trybun
> O czym ty pierdolisz znowu, wymsknął ci się siusior księdza i zębami pojechałeś

Warto wspomnieć co powiedział Grześ. S:
,,Polska jest finansowo przygotowana na zwrot nawet 60 mld dolarów w 2015
roku. Umiejętna polityka finansowa sprawi, że wyjdziemy z twarzą wśród
narodów świata, a Polacy tego nie odczują".

Wypada też przypomnieć, że Polska już raz dostała gwarancje rządu USA i
UK o zaspokojeniu roszczeć ze strony żydów którzy wyemigrowali przed
rokiem 1939.

Tutaj są umowy:
http://www.michalkiewicz.pl/do_sciagniecia/uklad_mie
dzy_rzadem_prl_a_rzadem_usa_dotyczacy_roszczen.pdf

Rząd PRL wypłacił też 5,5mln futów UK w ramach rekompensat.

Minęło kilkadziesiąt lat i strona koszerna znów domaga się od Polski
pieniędzy.

Donald Tusk deklaruje w Izraelu rozwiązanie sprawy roszczeń:
https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk

W praktyce wygląda to tak:
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo

Lub tak:
https://www.youtube.com/watch?v=xPoF0nnsFY4

Oczywiście wolno mówić tylko o złym kościele, o roszczeniach żydów
lepiej milczeć.

Coś wyjątkowego na Święta [PENTATONIX: That's Christmas To Me]
Szczodrych Godów!
życzeniowo
Breżniew
Re: Ateizm - wiara w nic