Ksiundz zarazal swinska grypa.

1. Data: 2009-11-26 05:13:35

Temat: Ksiundz zarazal swinska grypa.
Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://webproxy.pl/index.php?q=aHR0cDovL3d3dy5nYXpld
GFsdWJ1c2thLnBsL2FwcHMvcGJjcy5kbGwvYXJ0aWNsZT9BSUQ9L
zIwMDkxMTI0L1BPV0lBVDA0LzU1NzE4ODQ5MA%3D%3D

czy do jasnej cholery w tym zapyzialym panstwie ludzie nie naucza sie ze
bedac chorym trzeba sie odizolowac i zalozyc na pysk maske jak to robia
w cywilizowanych czesciach swiata ?

Nie dosc ze chuj jebany zarazal swiadomie to jeszcze mu poklony bija.

2. Data: 2009-11-26 22:06:21

Temat: Re: Ksiundz zarazal swinska grypa.
Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy do jasnej cholery w tym zapyzialym panstwie ludzie nie naucza sie ze
Nie nauczą się. A wiesz dlaczego ? Bo jak pójdą do lekarza to dostaną
zwolnienie.
A wtedy dostaną 80% wynagrodzenia. I dlatego będa chodzić do pracy tylko po
to żeby kichać kaszleć i smarkać te swoje 8 godzin nie robiąc absolutnie nic
bo z wysoką temp to ni huhu sie zrobić nie da.

> bedac chorym trzeba sie odizolowac i zalozyc na pysk maske jak to robia w
> cywilizowanych czesciach swiata ?
Z maską nie wiem ale z odizolowaniem to dobrze gadasz

--
Pawełj

Media: nowa grypa to farsa? Sensacyjne wyniki śledztwa
rumienienie się
borelioza?
gazometria
glutaminian sodu