Ksylitol

11. Data: 2014-02-02 22:23:17

Temat: Re: Ksylitol
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Feb 2014 16:51:43 +0100, zdumiony napisał(a):

> A jakiej firmy?
> znam dwie Santini i DANISCO

Zadnej z tych, poszukam, gdzieś widziałam nazwę.
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

12. Data: 2014-02-02 22:59:04

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-02 22:23, Ikselka pisze:

> Zadnej z tych, poszukam, gdzieś widziałam nazwę.

Z tego co wiem jest to jeden fiński producent pod dwiema markami,
sprzedawcy zastrzegają się że to nie są podróbki.

13. Data: 2014-02-03 18:52:02

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik artustas napisał:

> [...]
> ale mają posmak i nie wiem czy są zdrowe.
> Usłyszałem o ksylitolu, podobno jest tak samo słodki jak cukier, tak
> samo smakuje, chyba słodzi się taką samą dawką, ale jest dużo słodszy.
> Najlepsze są chyba fińskich firm, ale 10 razy droższe niż cukier.
> Ja kupiłem 1 kg w sklepie Sport-Max.pl za 34,90 + 13,50 wysyłka +1.50
> przelew = 49.90 zł
> Zobaczę na ile kilogram starczy, będę używał tylko do słodzenia herbaty.

> A nie myślałeś może o fruktozie?, będzie o połowę tańsza od ksylitolu i
> dostępna chyba w każdym większym sklepie.

A co mu da fruktoza? Toż to połówka sacharozy - czyli pospolitego cukru
trzcinowego czy buraczanego. A od sacharozy i glukozy jest tylko
minimalnie słodsza - mając porównywalna wartość odżywczą.

--
Darek

14. Data: 2014-02-03 19:37:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 Feb 2014 18:52:02 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

> A co mu da fruktoza? Toż to połówka sacharozy - czyli pospolitego cukru
> trzcinowego czy buraczanego. A od sacharozy i glukozy jest tylko
> minimalnie słodsza - mając porównywalna wartość odżywczą.

To wszyscy wiedzą z jednym wyjątkiem, to po co o tym pisać...

15. Data: 2014-02-03 22:51:47

Od: "artustas" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To wszyscy wiedzą z jednym wyjątkiem, to po co o tym pisać...

W związku z tym, mam poczuć się niedouczonym burakiem?.

16. Data: 2014-02-04 00:29:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Feb 2014 22:51:47 +0100, artustas napisał(a):

> To wszyscy wiedzą z jednym wyjątkiem, to po co o tym pisać...

> W związku z tym, mam poczuć się niedouczonym burakiem?.

Myślę, ze to za ostre słowa - ale nie o Tobie myślę 3333-)

17. Data: 2014-02-04 00:54:19

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Feb 2014 08:19:54 +0100, zdumiony napisał(a):

> [...]
> przelew = 49.90 zł
> Zobaczę na ile kilogram starczy, będę używał tylko do słodzenia herbaty.

Możesz jeszcze wypróbować stewię.

M.

18. Data: 2014-02-04 01:24:18

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> To wszyscy wiedzą z jednym wyjątkiem, to po co o tym pisać...

Widać nie wszyscy skoro we fruktozie upatrują jakiegoś cudownego,
niskokalorycznego słodzika.

Przy okazji - fruktozę najłatwiej spróbować w zaczynającym się cukrzyć
miodzie - to co na początku krystalizuje to właśnie fruktoza, glukoza
pozostaje w formie patoki znacznie dłużej.

--
Darek

Pytanie o najprostszy i najszybszy na świecie przepis na kiszone ogórki
Papryczki nadziewane serkiem.
Dieta cÓT
Re: Dieta cÓT
A papryka kiszona...