Ksylitol

1. Data: 2014-02-02 08:19:54

Temat: Ksylitol
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy nie lubiłem słodzików,które są mocniejsze wielokrotnie od cukru,
ale mają posmak i nie wiem czy są zdrowe.
Usłyszałem o ksylitolu, podobno jest tak samo słodki jak cukier, tak
samo smakuje, chyba słodzi się taką samą dawką, ale jest dużo słodszy.
Najlepsze są chyba fińskich firm, ale 10 razy droższe niż cukier.
Ja kupiłem 1 kg w sklepie Sport-Max.pl za 34,90 + 13,50 wysyłka +1.50
przelew = 49.90 zł
Zobaczę na ile kilogram starczy, będę używał tylko do słodzenia herbaty.

2. Data: 2014-02-02 09:29:11

Temat: Re: Ksylitol
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przelew = 49.90 zł
> Zobaczę na ile kilogram starczy, będę używał tylko do słodzenia herbaty.

troll czy głupol? alibo spamer?
bez pozdrowień
Stefan

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

3. Data: 2014-02-02 09:40:41

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-02 09:29, Stefan pisze:

> troll czy głupol? alibo spamer?
> bez pozdrowień

o co chodzi?
podobno jest dużo zdrowszy od cukru

4. Data: 2014-02-02 09:41:56

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-02 08:19, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:
> [...]
> Usłyszałem o ksylitolu, podobno jest tak samo słodki jak cukier, tak
> samo smakuje, chyba słodzi się taką samą dawką, ale jest dużo słodszy.

Jest "tak samo słodki jak cukier [..] ale jest dużo słodszy"?
Ciekawa kombinacja...

> [...]
> przelew = 49.90 zł
> Zobaczę na ile kilogram starczy, będę używał tylko do słodzenia herbaty.

Nie przesadź z tym słodzeniem, bo sraczki dostaniesz.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

5. Data: 2014-02-02 09:45:08

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-02 09:41, Qrczak pisze:

> Jest "tak samo słodki jak cukier [..] ale jest dużo słodszy"?
> Ciekawa kombinacja...

Miało być "..ale jest dużo zdrowszy"

6. Data: 2014-02-02 14:46:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Feb 2014 08:19:54 +0100, zdumiony napisał(a):

> Usłyszałem o ksylitolu, podobno jest tak samo słodki jak cukier, tak
> samo smakuje, chyba słodzi się taką samą dawką, ale jest dużo słodszy.
> Najlepsze są chyba fińskich firm,

Konkretnie to jednej fińskiej firmy - inne produkują go z kukurydzy GMO. A
ma być z brzozowego soku.
Poza tym dawka dzienna nie jest dowolna, no i trzeba zaczynać stopniowo...
http://diety.pozmu.net/artykuly-o-produktach-spozywc
zych/ksylitol-tak-czy-nie.html
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

7. Data: 2014-02-02 15:14:38

Od: "artustas" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

[...]

A nie myślałeś może o fruktozie?, będzie o połowę tańsza od ksylitolu i
dostępna chyba w każdym większym sklepie.

8. Data: 2014-02-02 16:51:43

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-02 14:46, Ikselka pisze:
> Konkretnie to jednej fińskiej firmy - inne produkują go z kukurydzy GMO. A
> ma być z brzozowego soku.

A jakiej firmy?
znam dwie Santini i DANISCO

> Poza tym dawka dzienna nie jest dowolna, no i trzeba zaczynać stopniowo...
> http://diety.pozmu.net/artykuly-o-produktach-spozywc
zych/ksylitol-tak-czy-nie.html

czy te trzy ły?żeczki dziennie wystarczą na wszystkie herbaty, które wypijam

9. Data: 2014-02-02 16:54:12

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-02 16:51, zdumiony pisze:

> A jakiej firmy?
> znam dwie Santini i DANISCO

To jedna firma? Bo ma dokładnie takie same pudełka 1 kg

10. Data: 2014-02-02 18:40:32

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o co chodzi?
> podobno jest dużo zdrowszy od cukru

Słodziki bywają rakotwurcze. Dawniej znana saharyna jest bardzo niezdrowa.
Często też niezdrowe są słodziki dodawane do butelkowanej orężady itp.
Co do ksylitolu, to nie mam pojęcia, ale poszperaj w internecie.
Pozornie zdrowy być może jest dla kogoś kto ma cukszycę, ale zdrowy rozsądek
nakazuje walczyć z nią innymi metodami.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3a

Pytanie o najprostszy i najszybszy na świecie przepis na kiszone ogórki
Papryczki nadziewane serkiem.
Dieta cÓT
Re: Dieta cÓT
A papryka kiszona...