Kto tu siedzi?

1. Data: 2000-10-23 13:16:45

Temat: Kto tu siedzi?
Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

Ludzie zagubieni, ludzie lubiacy pomagac nie wiedziec czemu za
usmiech netowy, czy psychologowie? Tak z ciekawosci pytam.
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Kasa za Surf => 1,5$/godzine, formularz po POLSKU rejestracja za darmo

1. Data: 2000-10-23 13:26:05

Temat: Re: Kto tu siedzi?
Od: "E-Milka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paul Radetzky <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...icm.edu.pl...

> Ludzie zagubieni, ludzie lubiacy pomagac nie wiedziec czemu za
> usmiech netowy, czy psychologowie? Tak z ciekawosci pytam.

Mam problemy, jestem czsem zagubiona, zawodowo i prywatnie zajmuję się
pomaganiem innym, nie jestem psychologiem z wykształcenia (tylko pedagogiem)
ale wiedza praktyczna i rozmowa z profesjonalistą pomaga mi pomagać innym .
Dużo też czerpię z intuicii.
E-Milka

1. Data: 2000-10-23 13:49:13

Temat: Odp: Kto tu siedzi?
Od: "zuza" <z...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ludzie zagubieni, ludzie lubiacy pomagac nie wiedziec czemu za
> usmiech netowy, czy psychologowie? Tak z ciekawosci pytam.
wszyscy bo to fajna grupa :)))
z.

1. Data: 2000-10-23 13:55:58

Od: "Ancia" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie zagubieni, ludzie lubiacy pomagac nie wiedziec czemu za
> usmiech netowy, czy psychologowie? Tak z ciekawosci pytam.

Ja raczej nie zaliczam sie do zadnych z wymienionych, moze odrobinke do tych
pierwszych. Najpierw tu siedzialam, bo mi sie nudzilo na kazdej grupie
dyskusyjnej na ktorej przebywalam, wiec wciaz szukalam w necie swojego
miejsca, potem, bo mi sie tu spodobalo i tak fajnie nie wiedziec czemu
wszyscy mnie nie lubili, wiec chcialam wytrwac tu do czasow kiedy zostane
zaakceptowana i dotrwalam :-). Teraz tu siedze, bo dalej mi sie tu podoba i
juz nikt na mnie nie bluzni. Znalazlam swoj plac siusialniany i tak szybko
stad nie pojde :-). A Ty kto jestes?
Ania

1. Data: 2000-10-23 14:49:33

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mi juz nic pomoc nie moze wiec zajmuje sie pomaganiem innym - tak prywatnie
i wylacznie dla wlasnej satysfakcji.
Pedagogiem ni jestem, psychologiem tym bardziej, powiedzmy ze jestem
sieciowcem - ;)
sos3n

1. Data: 2000-10-23 19:59:56

Od: ZZn <z...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jednostka r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) nastukała w
<3...@n...icm.edu.pl>:

> Ludzie zagubieni, ludzie lubiacy pomagac nie wiedziec czemu za
>usmiech netowy, czy psychologowie? Tak z ciekawosci pytam.

Czy też kibice piłki nożnej ;-) Różni ludzie, czasami po prostu ludzie
zainteresowani psychologią i problemami innych ludzi...
--
Pozdrowienia, Zen0n ICQ UIN: 59008072
HZ: 'Franciszek Jozef oprocz kobiet klepal

1. Data: 2000-10-23 21:35:18

Od: Michal <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky wrote:

> Ludzie zagubieni, ludzie lubiacy pomagac nie wiedziec czemu za
> usmiech netowy, czy psychologowie? Tak z ciekawosci pytam.

Czesc
Nie jestem zagubiony, jak moge to pomoge, a kolo psychologa kiedys
stalem na korytarzu. Chyba jestem bardziej smialy w necie niz na
swiecie:) Taki ze mnie grupowicz. Rasowa ryba z marca. Same problemy,
hehe.

Milego dnia wszystkim zycze
Verset

1. Data: 2000-10-24 04:53:41

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Oct 2000 15:26:05 +0200, "E-Milka"
<e...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>ale wiedza praktyczna i rozmowa z profesjonalistą pomaga mi pomagać innym .

A kwestia odpowiedzialnosci za porady? (oczywiscie tylko
sumienie!!!!!!!!!!)

1. Data: 2000-10-24 04:53:42

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Oct 2000 15:55:58 +0200, "Ancia" <l...@b...gnet.pl>
wrote:

> [...]
>juz nikt na mnie nie bluzni. Znalazlam swoj plac siusialniany i tak szybko

Mowilem - probowalas .dekadentyzm? POLECAM! Na pewno sie spodoba :)))
Dlaczego? Moze dzieki wierszom :)))) ?

>A Ty kto jestes?

Ja jestem Orginal ;)))) Pojawiam sie tu co ~3 miechy od 97 roku :))))
Gdybym mial wyrazic stan duszy to powiedzialbym muzyka Fiony Apple.
tez POLECAM.

1. Data: 2000-10-24 04:53:43

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Oct 2000 16:49:33 +0200, "sos3n" <s...@p...pl> wrote:

>mi juz nic pomoc nie moze wiec zajmuje sie pomaganiem innym - tak prywatnie
>i wylacznie dla wlasnej satysfakcji.
>Pedagogiem ni jestem, psychologiem tym bardziej, powiedzmy ze jestem
>sieciowcem - ;)

Tylko psychologia?
--
[...]

SEKTY