Ktoś cenzuruje listę ?

następny post »
From: "TomFil" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Ktoś cenzuruje listę ?
Date: Tue, 25 Jul 2000 08:41:48 GMT

Witam !

Zniknął cały wątek "Zagadka", który dotyczył zarobków lekarzy !!
Ktoś majstruje przy liście i usuwa niewygodne wątki ?

Wracając do sprawy.
Wtedy zadałem pytanie o to ile zarabia anesteziolog na kontrakcie w małym
mieście.
Pomimo szantażu i pogróżek ( że narobi mi kłopotów ) ze strony lekarza
zdaje się ) z Torunia podam to co wiem.
Dodatkowo czasie tych dwóch tygodni spotkałęm się ze szwagierką, która
również mieszka w mały miasteczku ( jakieś 15 tyś. mieszkańców ) i to co mi
powiedziała ( bez żadnej inicjatywy z mojej strony ) potwierdziło moje
wiadomości.

Tak więc, z tego co wiem wynika, że taki lekarz zarabia ok. 16.000 zł na
kontrakcie.
Szwagierka mówiła mi, że w ich mieście lekarze zarabiają 8-17.000 na
kontrakcie.

Wiem też, że są lekarze, którzy zarabiają 8-1.500 miesięcznie nie mam
pomysłu jak ma się jedna informacja do drugiej.
Ale proszę mi nie wmawiać, że ta pierwsz ato bajki - JA WIEM, ŻE NIE !!

Podame jeszcze dwa przykłady :
1. W moim domu ( zbudowanym 3 lata temu, więc stosunkowo nowym ), pewien pan
wykupił i połączył dwa mieszkania. Ma też dwa nowe ( w sensie dosłownym )
oba kupione w zeszły roku ) samochody.
A ten biedny pan to ... lekarz.

2. Mam znajomego, który dostał kilka lat temu mieszkanie w bloku. Tak się
złożyło, że poza nim wszystkie mieszkania w klatce schodowej zajmowali
lekarze. On dostał to mieszkanie, ponieważ jeden z nich w ostatniej chwili
zrezygnował.
Minęło kilka lat.
Dzisiaj już żaden z tych lekarzy tam już nie mieszka. Wszyscy zbudowali domy
i wyprowadzili się.

Powiecie : "BAJKI"
Ja wie, że nie.

--