Kuchenka full gas

1. Data: 2004-12-08 15:56:20

Temat: Kuchenka full gas
Od: "Dando" <d...@S...net> szukaj wiadomości tego autora

Warto? Jakos do piekarnika elektrycznego nie mam przekonania. Zwlaszcza o
zurzycie pradu mi chodzi.

Pozdrawiam

Dando

1. Data: 2004-12-08 18:02:48

Temat: Re: Kuchenka full gas
Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dando" <d...@S...net> napisał w wiadomości
> Warto? Jakos do piekarnika elektrycznego nie mam przekonania. Zwlaszcza o
> zurzycie pradu mi chodzi.

moim zdaniem kuchenka gazowa TAK
ale z elektrycznym piekarnikiem .....

1. Data: 2004-12-08 18:23:09

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dando" <d...@S...net> napisał w wiadomości
> Warto? Jakos do piekarnika elektrycznego nie mam przekonania. Zwlaszcza o
> zurzycie pradu mi chodzi.

W piekarniku elektrycznym znacznie łatwiej jest kontrolować temperaturę.

Witek

1. Data: 2004-12-09 10:32:56

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dando" <d...@S...net> wrote in message
> Warto? Jakos do piekarnika elektrycznego nie mam przekonania.
Zwlaszcza o
> zurzycie pradu mi chodzi.

Jak będziesz uruchamiał elektryczny piekarnik dzień w dzień,
przynajmniej na kilka godzin, to faktycznie, całkowite zużycie prądu
znacząco wzrośnie :-)

J.

1. Data: 2004-12-09 13:12:42

Od: "Aneta Bender" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dando" <d...@S...net> napisał w wiadomości
> Warto? Jakos do piekarnika elektrycznego nie mam przekonania. Zwlaszcza o
> zurzycie pradu mi chodzi.

Czy zurzycie prądu jest wieksze od gazu tego nie wiem
ale wiem ze nagazowym czesto mi sie ciasto paliło, a na elektrycznym ustawie
temperature, termoobieg i jest luz.
Po za tym z termoobiegem piecze sie kazde ciasto krócej.a nie wiem czy
kuchenki gazowe mają tą opcję
pozdrawiam.

1. Data: 2004-12-09 16:33:59

Od: "Dando" <d...@S...net> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zurzycie prądu jest wieksze od gazu tego nie wiem
Gaz mam rozliczany ryczaltowo, wiec moge codziennie piec :)

Dando

1. Data: 2004-12-10 07:45:05

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gaz mam rozliczany ryczaltowo, wiec moge codziennie piec :)

Więc jesli faktycznie codziennie pieczesz ciasta, mięsiwa, odgrzewasz
potrawy a w przerwach wypalasz finfidluszki z modeliny - piekarnik na
gaz jest chyba idealnym wyjściem. Natomiast jeśli go używasz z
normalną (znaczy się przeciętną) częstotliwością, o kosztach energii
przezeń zużywanej nie ma co dyskutować, bo to jest kwestia jakiejś
złotówki za godzinę pieczenia, a ile sumarycznie pieczesz w miesiącu?
Natomiast komfort użytkowania elektrycznego piekarnika w porównaniu z
gazowym, to mniej więcej jak nowoczesny samochód z wszelkimi bajerami
kontra 'kredens' (PF125p znaczy) powiedzmy. Też jeździ, jeśli trzeba
to nawet całkiem szybko. Tylko tak jakby inaczej... ;-)

J.

meble łazienkowe na wymiar w W-wie
Lodówki
kuchenka elektryczna - Gorenje czy Amica
c.o. gazowe - jaki piec dla 65mkw??
stary tapczan do spania