Kuchnia, taka wiejska

21. Data: 2008-01-10 23:45:05

Temat: Re: Kuchnia, taka wiejska
Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości
news:j7mi55-bnt.ln1@kosmosik.net...

> Po co? To trzeba to rozbierać aby mieć możliwość z takiej korzystać?

Owszem. Trzeba bylo. Czasai tak bywa jak piec nie jes uzywany przez 7 lat.

> Czysty idiotyzm. Rozpuszczalna kawa to w ogóle nie smakuje, a herbata to
> jak
> rozumiem z torebek? Wiesz te stare kuchnie mają swój urok i realne walory,
> ale
> to co napisałeś to jest idiotyzm. Akurat wodę to się tak samo gotuje na
> czymkolwiek i nie ma to wpływu na wody smakowe walory.

Nie-e. Rozpuszczalna kawa jest na obudzenie. A herbata jest zaparzana w
ibryku. Do Zamoscia jezdze, zeby kupic wszystkie jaki sa mi potrzebne do
uzysknia odpowieniego nastroju.

> Sądzę, że ścierwo zostanie ścierwem bez różnicy nad czym wisiało. Jakbyś
> tam
> powiesił taką robioną "domowym"/"gospodarskim"/"tradycyjnym" sposobem
> kiełbasę
> to byłaby różnica w materiale, no i być może byłaby ta różnica, że z
> takiej
> kuchni unoszą się nieco inne gazy niż z gazowej.

Sadze, ze patrzysz na zagadnienie z punktu widzenia warszawera robiacego
zakupy w hiperarkecie.

> A chuja na kaczych łapach i pchełkę na złotej smyczce też masz? :) Jadłeś
> dzisiaj zupę? Ja jadłem.

Wrzuc namiar na swojeo dilera - towar ma naprawde niezly...

sz.

22. Data: 2008-01-10 23:47:05

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 10 janvier 2008 a 20:36:21, dans <fm5sf0$6a8$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Ma ktos jakies pomysly/patenty na ciekawe wykorzystanie fajerkowej kuchni?
> Piec chlebowy tez mam, ale na razie nie mam czasu, zeby z nim
> eksperymentowac.

Na fajerkowa kuchnie watpie, bo gotuje sie na niej raczej gorzej niz
na zwyklej kuchence.
Natomiast piec chlebowy jest jak najbardziej ciekawy, chociazby do
wypieku porzadnej pizzy (nie mowiac o samym chlebie).

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

23. Data: 2008-01-10 23:47:49

Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

> Teatr, kino, życie towarzyskie? Cokolwiek.
>
> Właściwie co skłoniło Ciebie do uzewnętrzniania się i chwalenia swojego
> życia
> przed innymi w Internecie i to w dodatku na grupie dotyczącej kuchni,
> przepisów, technik itp., a nie prezentowaniu stylu życia?

A co Ciebie sklonilo do takiej agresji?

> Może załóż sobie bloga? Tylko ciekawe kto to wtedy będzie czytał...

Moze wrzuc nie do KF'a, bo poki co zdradzasz objawy przepracowania, by nie
rzec chronicznego niedorzniecia...

ZEGNAM

sz.

24. Data: 2008-01-10 23:49:23

Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

A co Ciebie sklonilo do takiej agresji?

> Może załóż sobie bloga? Tylko ciekawe kto to wtedy będzie czytał...

Moze wrzuc mnie do KF'a, bo poki co zdradzasz objawy przepracowania, by nie

25. Data: 2008-01-10 23:54:44

Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci

> Le jeudi 10 janvier 2008 ŕ 20:36:21, dans
> <fm5sf0$6a8$1@nemesis.news.tpi.pl> vous écriviez :

> Na fajerkowa kuchnie watpie, bo gotuje sie na niej raczej gorzej niz
> na zwyklej kuchence.

Bosko sie gotuje - trzeba tylko zaprzyjaznic si z piecem i jego szybrami ;)

> Natomiast piec chlebowy jest jak najbardziej ciekawy, chociazby do
> wypieku porzadnej pizzy (nie mowiac o samym chlebie).

Tyle, ze do tego trzeba odowiedniej ilosci odpowiedniego drewna. A ja na te
zime ma dowolne ilosci byle jakiego drewna. Wiec chlebowy dwa razy w
tygodniu przepalam. Produkcyjnie zaczne z niego korzystac po przecieciu
sadu.

sz.

26. Data: 2008-01-10 23:59:38

Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jpg

> Każdych to może nie, takie rozpiżdżone gospodarstwa "na wsi" się kupuje z
> grosze. Sentymentalna wartość dla Ciebie może być większa - OK, ale co to
> ma
> wspólnego z tematyką tej grupy? I pogoń tego sierściucha od garów.

W sumie nic, poza tym, ze ludzie przez stulecia korzystali z tego typu
piecow i zyli. I beda zyc dalej poszukujac sposobow wykorzystania _takiego_
pieca.

Dlaczego mam gonic siersciucha? Koty w zimie od zawsze mieszkaly na piecu, i
dopoki nie wymyslono SANEPID'u nikomu to nie przeszkadzalo.

sz,

27. Data: 2008-01-11 00:05:50

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 11 janvier 2008 a 00:54:44, dans <fm6ba9$sss$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Bosko sie gotuje - trzeba tylko zaprzyjaznic si z piecem i jego szybrami

Dziwisz sie ze sie Konrad denerwuje - otoz mimo wszystko latwiej sie
nauczyc zapalac gaz pod kuchenka niz "zaprzyjaznic si z piecem i jego
szybrami". Ktore to oczywiscie moze byc pasjonujacym zajeciem - ale z
gotowaniem ma tyle wspolnego ze je w zasadzie utrudnia.

A poniewaz mowisz jednak do grona kuchennie uswiadomionego, nie dziw
sie ze twoje stwierdzenie o lepszym smaku wody ugotowanym na kuchence
fajerkowej budzi protesty. Sluszne. I nawet zdjecia kota (udane
zreszta) nie pomoga, bo kazy tutaj wie ze ugotowana woda to ugotowana
woda, z kotem czy fajerkami czy bez.

> [...]
> zime ma dowolne ilosci byle jakiego drewna. Wiec chlebowy dwa razy w
> tygodniu przepalam. Produkcyjnie zaczne z niego korzystac po przecieciu

Z niecierpliwoscia czekam na relacje, tu akurat na pewno znajdziesz
zaciekawionych czytelnikow - i ogladaczy kote :)

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

28. Data: 2008-01-11 00:11:27

Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

> Dziwisz sie ze sie Konrad denerwuje - otoz mimo wszystko latwiej sie

Juz sie nie dziwie bo przejrzale inne najnowsze posty ;-)

> A poniewaz mowisz jednak do grona kuchennie uswiadomionego, nie dziw
> sie ze twoje stwierdzenie o lepszym smaku wody ugotowanym na kuchence

Dziwie sie. Twierdze, ze woda ugotowana na zywy ogniu jest lepszym wrzatkiem
niz jakby ja ugotowac na elektryce!

> Z niecierpliwoscia czekam na relacje, tu akurat na pewno znajdziesz
> zaciekawionych czytelnikow - i ogladaczy kote :)

Kota, to jest on.

;>

sz.

29. Data: 2008-01-11 00:22:14

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> wrote:

> W sumie nic,

To po co się z tym uzewnętrzniasz?

> poza tym, ze ludzie przez stulecia korzystali z tego typu piecow i zyli.

Taaaa, stulecia...

> I beda zyc dalej poszukujac sposobow wykorzystania _takiego_ pieca.

Ten lud, który tego używał to dzisiaj tego nie używa, Ty używasz i się z tym
obnosisz.

> Dlaczego mam gonic siersciucha?

Bo sierść w garach jest niechigieniczna? Bo tym nosem, którym będzie w tym
garze grzebał to sobie dupę lizał? Sam mam dwa koty ale bez przesady.

> Koty w zimie od zawsze mieszkaly na piecu,

Tak, od 5000 lat.

> i dopoki nie wymyslono SANEPID'u nikomu to nie przeszkadzalo.

SANEPID to wymysł chorego idioty. Ty idź już się połóż spać na izbę, przykryj
się sianem, pierdnij i cokolwiek. Bo aż przykro to czytać co piszesz.

--
+ ' .-. .
, * ) )

30. Data: 2008-01-11 00:28:53

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

> Nie-e. Rozpuszczalna kawa jest na obudzenie.

Phehhh. :> Jak w reklamie? Budzi Cię ten aromat rozpuszczalnej Królewskiej
Gold?

> A herbata jest zaparzana w ibryku.

O i tu zaczynasz mówić z sensem, na imbryk taka kuchnia działa inaczej. Ale o
wiele większe znaczenie ma woda i sama herbata.

> Do Zamoscia jezdze, zeby kupic wszystkie jaki sa mi potrzebne do uzysknia
> odpowieniego nastroju.

Do Biedronki? BTW herbata nie ma nic wspólnego z nastrojem, oszukujesz się.

> Sadze, ze patrzysz na zagadnienie z punktu widzenia warszawera robiacego
> zakupy w hiperarkecie.

Sądzę, że kiełbasa z GS to ścierwo na czym by nie wisiała.

A zakupy owszem robię w supermarketach bo mi się nie chce do Zamościa jechać.

> Wrzuc namiar na swojeo dilera - towar ma naprawde niezly...

Napisz nam więcej o swojej kuchni...

--
+ ' .-. .
, * ) )

Obiady dla 1 osoby
placki ziemniaczane
Stockbrot - jak to nazwać po polsku?
Grill gazowy czy ktoś ma ? używa ?
my sister having sex with her boy friend