Re: Kuchnia, taka wiejska

From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kuchnia, taka wiejska
Date: Fri, 11 Jan 2008 00:45:05 +0100

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości
news:j7mi55-bnt.ln1@kosmosik.net...

> Po co? To trzeba to rozbierać aby mieć możliwość z takiej korzystać?

Owszem. Trzeba bylo. Czasai tak bywa jak piec nie jes uzywany przez 7 lat.

> Czysty idiotyzm. Rozpuszczalna kawa to w ogóle nie smakuje, a herbata to
> jak
> rozumiem z torebek? Wiesz te stare kuchnie mają swój urok i realne walory,
> ale
> to co napisałeś to jest idiotyzm. Akurat wodę to się tak samo gotuje na
> czymkolwiek i nie ma to wpływu na wody smakowe walory.

Nie-e. Rozpuszczalna kawa jest na obudzenie. A herbata jest zaparzana w
ibryku. Do Zamoscia jezdze, zeby kupic wszystkie jaki sa mi potrzebne do
uzysknia odpowieniego nastroju.

> Sądzę, że ścierwo zostanie ścierwem bez różnicy nad czym wisiało. Jakbyś
> tam
> powiesił taką robioną "domowym"/"gospodarskim"/"tradycyjnym" sposobem
> kiełbasę
> to byłaby różnica w materiale, no i być może byłaby ta różnica, że z
> takiej
> kuchni unoszą się nieco inne gazy niż z gazowej.

Sadze, ze patrzysz na zagadnienie z punktu widzenia warszawera robiacego
zakupy w hiperarkecie.

> A chuja na kaczych łapach i pchełkę na złotej smyczce też masz? :) Jadłeś
> dzisiaj zupę? Ja jadłem.

Wrzuc namiar na swojeo dilera - towar ma naprawde niezly...

sz.