Re: Kuchnia, taka wiejska

Data: 2008-01-11 00:28:53
Temat: Re: Kuchnia, taka wiejska
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

** szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> wrote:

> Nie-e. Rozpuszczalna kawa jest na obudzenie.

Phehhh. :> Jak w reklamie? Budzi Cię ten aromat rozpuszczalnej Królewskiej
Gold?

> A herbata jest zaparzana w ibryku.

O i tu zaczynasz mówić z sensem, na imbryk taka kuchnia działa inaczej. Ale o
wiele większe znaczenie ma woda i sama herbata.

> Do Zamoscia jezdze, zeby kupic wszystkie jaki sa mi potrzebne do uzysknia
> odpowieniego nastroju.

Do Biedronki? BTW herbata nie ma nic wspólnego z nastrojem, oszukujesz się.

> Sadze, ze patrzysz na zagadnienie z punktu widzenia warszawera robiacego
> zakupy w hiperarkecie.

Sądzę, że kiełbasa z GS to ścierwo na czym by nie wisiała.

A zakupy owszem robię w supermarketach bo mi się nie chce do Zamościa jechać.

> Wrzuc namiar na swojeo dilera - towar ma naprawde niezly...

Napisz nam więcej o swojej kuchni...

--
+ ' .-. .
, * ) )