Kupię kuchnie z płyta ceramiczna - Wroclaw i okolice

1. Data: 2001-07-11 19:24:41

Temat: Kupię kuchnie z płyta ceramiczna - Wroclaw i okolice
Od: "Piotr Kopeć" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo pilnie kupie kuchnie elektryczna z baltem ceramicznym do zabudowy.
Cena do 1300 zł Koniecznie srebrna.
Jestem z Wroclawia. Moge pojechac po nia do 80 km
Prosze o kontakt p...@p...onet.pl
tel. 0608 41 21 09

1. Data: 2001-07-17 12:57:57

Od: "Dominisko" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

porządna kuchnia z płytą kosztuje około:
płyta 1400zł-w sklepie 2100zł
piekarnik 1500zł-w sklepie 2049zł
AMIKA

Użytkownik "Piotr Kopeć" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Cena do 1300 zł Koniecznie srebrna.
> Jestem z Wroclawia. Moge pojechac po nia do 80 km

Komin - partacze.
Jakie kable do domofonu?
dziura w zlewie
Pęknięcia na sufitach w mieszkaniach w bloku ????????????????
Pekniecie trojnika w instalacji wodnej - Pomocy !