Kupię wagon

1. Data: 2003-04-09 12:25:36

Temat: Kupię wagon
Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję pudła od wagonu kolejowego na działkę. Proszę o pomoc w znalezieniu
źródła. PKP się przekształca i nie ma w chwili obecnej (podobno) przetargu.
Pozdrawiam Ewa Roswadowska

2. Data: 2003-04-09 13:51:18

Temat: Odp: Kupię wagon
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
znalezieniu
> źródła. PKP się przekształca i nie ma w chwili obecnej (podobno)

Ojej, tylko tego nie rób. U mojej mamy na dzialkach, jeden z dzialkowiczów
przywlokl do siebie to cos i nie dosc, ze zajmowalo kawal pola, to na
dodatek
bylo bezkonkurencyjnie koszmarne.
Pozdrawiam Zosia

3. Data: 2003-04-10 09:16:27

Temat: Re: Kupię wagon
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@w...pl> wrote:
> Potrzebuję pudła od wagonu kolejowego na działkę. Proszę o pomoc w
> znalezieniu źródła. PKP się przekształca i nie ma w chwili obecnej
> (podobno) przetargu. Pozdrawiam Ewa Roswadowska

A po co ci wagon???
Chcesz się bawić w "małego konduktora"?

moon

4. Data: 2003-04-11 19:52:58

Od: "Adam 'secretkey' Krawczyk" <a...@p...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Moon <r...@w...pl> wrote:

> A po co ci wagon???
> Chcesz się bawić w "małego konduktora"?

Moze to hobbystka i kolejke ogrodowa buduje. ;)

Adam 'secretkey' Krawczyk
www.secretkey.prv.pl
SRS

Kosiarka na trzech kolach - VIKING MB 3 R
iglaki na balkon?
Wiatr i modrzew
zima-wiosna-zima
Gdzie kupic ziemie, kore?