L'oreal Double Extension

1. Data: 2004-08-24 12:21:11

Temat: L'oreal Double Extension
Od: "amelia" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam jeszcze przed wakacjami ten podwójny tusz . zaszalałam troche, bo
mało nie kosztował (47zł z groszami). Teraz skrobie sie w głowe, skad wziac
na drugi, bo mi sie konczy. Ale nie o to chodzi. Chciałam powiedzieć, że
jest rewelacyjny. Efekt jakby sie miało sztuczne rzesy. Biala czesc wydłuża
rzęsy, a czarna pokrywa to ładnie i jszcze wydłuza i pogrubia. Tusz ma gestą
konsystecje. Naprawde polecam.

Zastanawiam się nad zakupem cieni do powiek tez L'oreal tych Holographic
(czy jakos tak sie pisze). Niby daja ladny efekt, ale zalerzy dla kogo.
jedna znajoma po nalozeniu cienkiej warstwy miala taki efekt jakby nalozyla
bardzo gesty cien, ale u innej prawie nie bylo widac. Hm. Nie wiem, bo jak u
mnie bedzie jak u tej drugiej to tylko wywale pieniadze. probek niestety nie
daja.

1. Data: 2004-08-24 12:31:57

Temat: Re: L'oreal Double Extension
Od: yawor <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a mi ten cien w ogole nie pasowal i go oddalam w sklepie.
nie dosc ze nie dawal efektu sztucznych rzes, to jeszcze sklejal moje
wlasne :p straszny kicz kal dla mnie.

cienie do powiek loreala przewaznie sa dobre, takze te starsze serie :)

_____
yawor

1. Data: 2004-08-24 12:36:08

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-24 14:31,Użytkownik yawor ziewnął szeroko i rzekł:

> a mi ten cien w ogole nie pasowal i go oddalam w sklepie.
> nie dosc ze nie dawal efektu sztucznych rzes,

Łał, no żeby jeszcze _cień_ do powiek dawał efekt sztucznych rzęs, no,
no... Nie wymagasz za wiele? :D

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-24 12:38:47

Od: yawor <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łał, no żeby jeszcze _cień_ do powiek dawał efekt sztucznych rzęs, no,
> no... Nie wymagasz za wiele? :D

oczywiscie mialam na mysli ten podwojny tusz..

1. Data: 2004-08-24 12:46:29

Od: "amelia" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

to tez troche zalerzy od sposobu nakładania. tego nie trzeba sposobem
zygzaka, no moze troszke, a rszte wystraczy prostymi ruchami.

> a mi ten cien w ogole nie pasowal i go oddalam w sklepie.
> nie dosc ze nie dawal efektu sztucznych rzes, to jeszcze sklejal moje

;))))))))))))

1. Data: 2004-08-24 16:13:57

Od: yawor <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to tez troche zalerzy od sposobu nak?adania. tego nie trzeba sposobem
> zygzaka, no moze troszke, a rszte wystraczy prostymi ruchami.

no ja go wlasnie calkiem prosto i bylo beee....
zostalam przy moim longitude :) moge tez polecic panoramic look, czy jakos
tak.. :)

1. Data: 2004-08-25 07:14:49

Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mi ten cien w ogole nie pasowal i go oddalam w sklepie.

To można oddać w sklepie napoczęty tusz?

1. Data: 2004-08-25 09:19:08

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia <w...@o...pl> napisał(a):
> To można oddać w sklepie napoczęty tusz?

słyszałam, że w Sephorze można. nie wiem, czy w każdej.

1. Data: 2004-08-25 09:40:58

Od: yawor <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupilam w Rossmanie i przyjeli bez problemu. Nie wiem czy w Polscee tez
tak jest

coś na włosy
Revlon - balsam...
rossman :) miłe