LAMBLIE

1. Data: 2001-03-29 07:33:02

Temat: LAMBLIE
Od: p...@p...onet.pl (Anna Pajak) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna jakieś skuteczne metody pozbycia się lamblii? Pediatra próbuje
wytruć to świństwo u mojego dziecka już od października. Niestety ciągle są.
Grześ brał na zmianę Metronidazol i Furanidazolum (chyba coś tak). W cyklach
: jedno lekarstwo, trzy tygodnie przerwy, badanie (niestety wciąż wykrywało
lamblie), drugie lekarstwo, trzy tygodnie przerwy, badanie, poprzednie
lekarstwo, trzy tygodnie przerwy.... itd. I tak od października, a robale
jak były tak są. Wczoraj pediatra powiedziała, ze nie będzie go więcej truć.
Mamy poczekać cztery miesiące, zrobić badanie i wtedy ewentualnie zacznie
truć od nowa.
I tu moje pytanie, czy można to "świństwo" zlikwidować jakąś inną metodą?
Może zioła, może jakiś składnik diety, który by wspomagał leczenie? Pediatra
podała tylko pestki z dyni.
A co sądzicie na temat przerwy w leczeniu? Co jest gorsze: ciągłe trucie
dziecka, czy zostawienie go sam na sam z robalami?
Dziecko ma 7 lat, nie ma żadnych objawów ze strony przewodu pokarmowego,
apetyt w normie. Reszta rodziny badana, nie ma tych pasożytów, pierwsze
trucie przeszli wszyscy, następne już tylko Grześ.
Będę bardzo, bardzo wdzięczna za wszelkie rady.

Pozdrowienia
Anka

2. Data: 2001-03-29 10:14:11

Temat: Re: LAMBLIE
Od: p...@p...onet.pl (Anna Pajak) szukaj wiadomości tego autora

Nigdy nie slyszalam o takim ziele? Popytam w aptece.
W kazdym razie dzieki serdeczne.
Anka

3. Data: 2001-03-29 10:19:02

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są leki homeopatyczne, które nie niszczą pasożytów, lecz zmieniają środowisko w
którym żyją. Nie trujesz nimi organizmu, a lamblie nie mają warunków do życia.

Iza

4. Data: 2001-03-29 10:32:56

Od: p...@p...onet.pl (Anna Pajak) szukaj wiadomości tego autora

Nie ma sprawy. Mogą być i homeopatyczne. Tylko Jakie?
Daj prosze jakieś nazwy

Anka

5. Data: 2001-03-29 10:38:27

Od: p...@p...onet.pl (Anna Pajak) szukaj wiadomości tego autora

Przeszukalam internet, rzeczywiscie jest, silnie toksyczny. Znalazlam, ze
kiedys byl uzywany w walce z owsikami i glistami. Nic nie ma na temat
lamblii? Ale nie dam tego dziecku, sorry.

Anka

6. Data: 2001-03-29 10:40:45

Od: Sylwester Gawor <s...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2001-03-29 11:24:15

Od: Sylwester Gawor <s...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2001-03-29 13:00:21

Od: "Zbyszek" <Z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś zna jakieś skuteczne metody pozbycia się lamblii?

Może problem tkwi w źródle zakażenia z którym ciągle ma kontakt twoje
dziecko?
Zbyszek

9. Data: 2001-03-29 13:36:42

Od: p...@p...onet.pl (Anna Pajak) szukaj wiadomości tego autora

A wiesz, że możesz mieć rację. Tylko jak znaleźć to źródło zakażenia? Mam
dwoje dzieci, tylko jedno ma lamblie. Ja z mężem też ich nie mamy. Czy to
wystarczy, zeby wyeliminować dom, jako źródło zakażenia?
Jeśli tak, to pozostaje przedszkole, podwórko? Nie mam pojęcia, jak szukać,
zeby znaleźć. Ale rzeczywiście przyczyna mogą być zarażenia wtórne.
Dzięki bardzo
Anka

10. Data: 2001-03-29 18:06:38

Od: "monika" <m...@p...csk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Pajak <c> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:007901c0
b822$5eb5de70$2105050a@ITEARADWS019...
> [...]
> Może zioła, może jakiś składnik diety, który by wspomagał leczenie? Pediat

Ziola na lamblie - sprawdzone i wg mnie bezpieczne nawet dla dziecka (ale ni
e zaszkodzi skonsultowac z lekarzem)

klacze tataraku - 50g (1 op.)
korzen omanu - 50g (1 op.)
ziele tymianku - 50g (1 op.)
lisc miety - 25g (1/2 op.)
lisc orzecha wloskiego - 25g (1/2 op.)
ziele piolunu - 1 lyzka

Wszystkie powyzsze ziola nalezy ze soba bardzo dokladnie wymieszac.

Dwie lyzki ziol wsypac do termosu, zalac 2 szklankami wrzatku, zamknac i ods
tawic na godzine.
Pic po pol szklanki 3 razy dziennie miedzy posilkami przez tydzien.
Nastepnie zmniejszyc dawke do 1 - 1,5 lyzki na 2 szklanki wody, zaparzac jak
wyzej i pic przez kilka tygodni.
Powyzsze ziola sa skuteczne takze w zakazeniu owsikami i glista ludzka.

Aha i jeszcze jedna uwaga praktyczna: termos uzywany do zaparzania tych ziol
nie bedzie sie juz nadawal do niczego innego, poniewaz bedzie intensywnie pa
chnial :-)))

Pozdrawiam i zycze zdrowia Tobie, synkowi i calej rodzince
monika

stluczony palec
obowiazek szpitala - szczesliwe zakonczenie
USMLE=Boards=nostryfikac ja dyplomu
pomozcie
Komputerowe badanie wzroku.