Lampa UV w lodówce?

11. Data: 2013-12-29 13:52:58

Temat: Re: Lampa UV w lodówce?
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-29 09:43, saskatchewan pisze:

> Dlatego polecam
Zapodaj jakieś szczegóły...

12. Data: 2013-12-29 14:37:06

Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapodaj jakieś szczegóły...

Kupiłem kiedyś w biedronce.
Małe pudełeczko na 3 AA.
Działa od tylu lat niezawodnie.
Niedawno były na allegro ,obecnie jakoś nie zauwazyłem.
Genialnie likwiduje zapachy .

13. Data: 2013-12-29 17:37:12

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-29 14:37, saskatchewan pisze:

> Kupiłem kiedyś w biedronce.
> Małe pudełeczko na 3 AA.
> Działa od tylu lat niezawodnie.
> Niedawno były na allegro ,obecnie jakoś nie zauwazyłem.
> Genialnie likwiduje zapachy .

Babcini wynalazek zwany sodą rozsypany na talerzu też to robi.

14. Data: 2013-12-29 17:54:48

Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> Babcini wynalazek zwany sodą rozsypany na talerzu też to robi.

I ma takie same właściwości jak ozon ?

15. Data: 2013-12-29 18:21:35

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Babcini wynalazek zwany sodą rozsypany na talerzu też to robi.
Podobnie jak zmielona kawa.. Ale na robale nie dziala;-)

16. Data: 2013-12-29 18:39:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Dec 2013 18:21:35 +0100, Frez napisał(a):

> Podobnie jak zmielona kawa.. Ale na robale nie dziala;-)

Za to boraks - i owszem. I nie tylko na robale :-)
http://www.ekorodzice.pl/posty524,6465,kwas-borowy-z
astosowanie.html
Kupuje się go w Allegro. Jak zresztą wszystko ;-PPP
--
XL

17. Data: 2013-12-30 08:51:58

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakonspirowany <x...@g...com> napisał(a):

>Na wszystkim się rozwija/we wszystkim znajduje się od początku. W
>większości przypadków niegroźny. Ale coś nadpsutego, co jeszcze
>wyglądało dobrze, potrafi ładnie przegonić. Zresztą kliknij sobie w
>link, który wrzuciłem post wyżej, bo o to chyba mniej-więcej chodzi.
>Technologia (i to tania) jest, więc trochę dziwne, że producenci jeszcze
>tego nie wprowadzili. Np. z wyborem, które półki oświetlane, które nie,
>itede.

Moze problemem jest to, ze taka lampa zabija zbyt wiele.
Czesc bakterii jest w jedzeniu czlowiekowi potrzebna.

18. Data: 2013-12-31 11:46:51

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakonspirowany wrote:

> Nie obchodzę świąt i chyba bym musiał zdurnieć do reszty, by się
> ożenić. :) Zresztą moja potencjalnie-ewentualna żona chodzi dopiero
> do jakiejś podstawówki. :]

no racja bo jakbyś chciał teraz wziąć ślub to byś potrzebował zgody rodziców
albo opiekunów prawnych ;-)

19. Data: 2013-12-31 11:47:45

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2013-12-31 12:32:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Dec 2013 11:47:45 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

astosowanie.html

> ludzei co wy za syf w lodówkach trzymacie :)

Zupełnie jak z tym księdzem, co "zna przypadki". Zaraz go o pedofilię
posądzono :->
--
XL

Radosnych Świąt!
Wybór płyty indukcyjnej
Jakie tanie filizanki do kawy?
Wyjący kocioł gazowy
Niespuszczanie wody na zimę- coś z fizyki