Łazienka / kuchnia - jakie umywalki / kibelki etc polecacie - jestem zielony przez duże Ź

1. Data: 2005-09-15 06:02:38

Temat: Łazienka / kuchnia - jakie umywalki / kibelki etc polecacie - jestem zielony przez duże Ź
Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W ramach generalnego remontu wymieniamy wszystkie wymienione graty w
mieszkaniu.

Wanne planujemy stalową (z grubej stali) albo i żeliwną, a jednocześnie
marzy nam się narożna/asymetryczna (żeby miała w rodu takie siedzenie da
pupcię). Czy takie połączenie jest możliwe czy też narożne robią tylko
akrylowe? Akryl odpada, bo jak nam dziecko wejdzie z zabawkami do takiej
wanny, to się zapłaczę nad rysami.
Umywalki i kibelki rozważamy Cersanit i Kolo, bo jakoś ceny nam się
wydają przyzwoite.
Zlewy - raczej w OBI patrzyliśmy na "dizajn" (matowy, takie czasem też
są chropowate) niż na producenta.
Wylewki, prysznic etc - zupełnie nie mamy pojęcia na co zwracać uwagę.

Proszę o opinie, doświadczenia, namiary na sklepy gdzie mógłbym na żywo
(albo internetowo) zasięgnąć dalszych informacji / cen albo pooglądać po
prostu

pozdrawiam
Beniamin

2. Data: 2005-09-15 13:21:55

Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beniamin wrote:
> [...]
>
> Proszę o opinie, doświadczenia, namiary na sklepy gdzie mógłbym na żywo
> (albo internetowo) zasięgnąć dalszych informacji / cen albo pooglądać po

Ja mam wannę narożną Cersanitu akrylową. Dziecko wchodzi do wanny z
zabawkami i jakoś nie płaczę nad rysami - może kiedyś zacznę. Umywalkę
mam Koło (100 cm szerokości), kibelek podwieszany też z Koło. Baterię
wannową i umywalkową mam firmy TRES. Narazie nie narzekam. Niestety są
to wszystko dość drogie rzeczy: wanna ok. 1000 zł, umywalka ok. 900 zł,
beterie ok. 1200 zł. Zlew i wylewkę w kuchni mam granitową deante - były
w komplecie w promocji za 1100-1200 zł. Nie polecam zakupów w skepach
typu OBI. Niby rzeczy tanie, ale przy bliższym poznaniu tandetne.

pozdrawiam
Robert Grabowski

3. Data: 2005-09-15 14:01:53

Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Umywalki i kibelki rozważamy Cersanit i Kolo, bo jakoś ceny nam się wydają
> przyzwoite.
> pozdrawiam
> Beniamin

Ja u siebie w trakcie remontu powiesiłam w jednej łazience kibelek Roca, a w
drugiej (chyba z oszczędności) kibelek Koło. No i okazało się, że chytry dwa
razy traci. W Kole trza było kilka razy wodę spuszczać, coby zeszło, co
miało zejść. Po dwóch latach nie wytrzymałam i wymieniłam na Rocę i jest ok.
Ciutka wody wystarcza do spłukania "większych elementów". Tak więc tu
zdecydowanie polecam kibel wiszący Roca Dama, do tego jest i bidet i
umywalka (w różnych rozmiarach). Pozdrawiam AJ

4. Data: 2005-09-15 14:05:52

Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie polecam zakupów w skepach
> typu OBI. Niby rzeczy tanie, ale przy bliższym poznaniu tandetne.

Dzięki za pomoc, obadam wymienione przez Ciebie marki. Co do OBI, to
nawet tam oglądaliśmy sprzęty Kolo / Cersanit. Po prostu w materii
zlewów nie miałem żadnych typów dlatego nie zwracałem na producenta
uwagi, jednak nie zdecydowalibyśmy się na noname'a

Beniamin

5. Data: 2005-09-15 14:21:26

Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

AWJ wrote:

> [...]
> zdecydowanie polecam kibel wiszący Roca Dama, do tego jest i bidet i
> umywalka (w różnych rozmiarach). Pozdrawiam AJ

Ja na Koło nie narzekam. Ja mam Koło Pico podwieszony na Grohe.
Rewelacja jak dla mnie. Mam w kibelku wodospad. Nic nie ma prawa tam zostać.

pozdrawiam
Robert Grabowski

6. Data: 2005-09-15 15:32:29

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Sep 2005 15:21:55 +0200, Robert Grabowski naskrobałeś/łaś:

> [...]
>to wszystko dość drogie rzeczy: wanna ok. 1000 zł, umywalka ok. 900 zł,
>beterie ok. 1200 zł. Zlew i wylewkę w kuchni mam granitową deante - były
My mamy miskę kibelkową podwieszaną firmy Ideal Standard, podobnież
umywalkę z półnogą. Wanna akrylowa firmy Riho, a armatura hansgrohe.
W kuchni zlew Franke oraz bateria Oras.

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

7. Data: 2005-09-21 11:03:15

Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beniamin" <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> marzy nam się narożna/asymetryczna (żeby miała w rodu takie siedzenie da
> pupcię). Czy takie połączenie jest możliwe czy też narożne robią tylko

Ja takze mam narożną akrylową. Akryl jest po to zeby wlasnie sie tak latwo
nie rysował. A poza tym, po co pozwalac dziecku pchac sie z zabawkami do
wanny? W wannie sie kąpie a nie bawi.
Co do samej marki wanny - wanna tzw no name - producenta który robi wanny
dla Excellenta. Kupiona za 800 zl, w Excellencie z ich logiem kosztuje
1600...

8. Data: 2005-09-21 11:26:13

Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim za pomoc.
Na calkowicie narozna wanne nie moglismy sobie pozwolic ze wzgledu na
brak miejsca. Rozwazalismy asymetryczne, ale te z kolei wewnatrz
(dlugosc dna) mialy mniej miejsca niz podobnych zewnetrznych gabarytow
wanny prostokatne (stosunek dlugosci dna 106cm : 127cm przy wannie o
dlugosci 170cm). Zdecydowalismy sie na stalowa wanne Kaldeweia, z ladnym
wyprofilowaniem brzegow, ktora udalo sie kupic z ekspozycji ponizej
polowy standardowej ceny.

pozdrowienia
Beniamin

Grzyb na scianie - co poradzicie.
Firma BRW nie dotrzymała terminu z umowy
Mikrofalówka LG typ MC8083MLR ktoś ma?
pękające płytki
Ogrzewanie wody w kuchni - dylemat