Lemieszka - Ktokolwiek wie..

1. Data: 2003-03-26 15:05:51

Temat: Lemieszka - Ktokolwiek wie..
Od: "M.W." <tangaroa@Nospam_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to zrobić...
Mam ochote zjeśc sobie tą potrawę robiona z ziemniaków i mąki
ale niestety w mojej rodzinie wymarli juz wszyscy co wiedzieli jak to
zrobić...:(

Proszę o pomoc

Marek

1. Data: 2003-03-26 17:07:10

Temat: Re: Lemieszka - Ktokolwiek wie..
Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.W." <tangaroa@Nospam_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam ochote zjeśc sobie tą potrawę robiona z ziemniaków i mąki
> ale niestety w mojej rodzinie wymarli juz wszyscy co wiedzieli jak to

Tutaj jest przepis, niestety nie próbowałam choć nie raz jadłam.Robiła to
moja babcia, było pycha

lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&threadm=cDOp3.4251%24S3.61384
%40news.tpnet.pl&rnum=1&
prev=/groups%3Fhl%3Dpl%26inlang%3Dpl%26lr%3D%26ie%3D
ISO-8859-2%26q%3Dlemiesz
ka%2Bgroup%253Apl.rec.kuchnia

Anet

1. Data: 2003-03-26 18:06:30

Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&threadm=cDOp3.4251%24S3.61384
%40news.tpnet.pl&rnum=1&

prev=/groups%3Fhl%3Dpl%26inlang%3Dpl%26lr%3D%26ie%3D

Oczywiście tu, za pomyłke przepraszam
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i

1. Data: 2003-03-26 18:22:01

Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam ochote zjeśc sobie tą potrawę robiona z ziemniaków i mąki
> ale niestety w mojej rodzinie wymarli juz wszyscy co wiedzieli jak to

Mam nadzieję, ze tym razem wszystko ok

http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
nlang=pl&threadm=cDOp3.4
251%24S3.61384%40news.tpnet.pl&rnum=2&prev=/groups%3

1. Data: 2003-03-26 21:21:42

Temat: OT do Anet, bylo: Lemieszka - Ktokolwiek wie..
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anet <a...@t...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5sr7c$mft$...@a...news.tpi.pl...

> Mam nadzieję, ze tym razem wszystko ok
(...)

Witaj,
Link sie "zalamuje", bo masz automatyczne ciecie linijek po X znakach.
To moze tak:
http://tinylink.com/?RxErD8aY8l
co mozesz uzyskac ze strony:
http://www.digipills.com/tinylink/introsafe.htm

:-)
--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-03-27 09:08:47

Temat: Re: OT do Anet, bylo: Lemieszka - Ktokolwiek wie..
Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj,
> Link sie "zalamuje", bo masz automatyczne ciecie linijek po X znakach.
> [...]
Dzieki bo juz się zastanawiałam co jest nie tak. Tylko dziwi mnie to, że
dzieje się tak tylko wtedy gdy wysyłam wiadomości na grupe. Musze to
sprawdzić.

Anet

1. Data: 2003-03-29 22:18:42

Od: "Zygmunt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anet" <a...@t...net> napisał w wiadomości

> Dzieki bo juz się zastanawiałam co jest nie tak. Tylko dziwi mnie to, że
> dzieje się tak tylko wtedy gdy wysyłam wiadomości na grupe. Musze to
> sprawdzić.
>
> Anet

Mozna jeszcze zobaczyc
http://www.kuchnia.3miasto.pl/2532.htm
http://www.bytow.pl/kuchnia/2532.htm
http://www.kuchnia.3miasto.pl/2691.htm
czy lemieszka to prazucha?

Pozdrowienia.
Zygmunt.

1. Data: 2003-04-04 10:14:07

Od: "Maria Knyps" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj znalazłam w starej książce przepis na lemieszkę z ziemniakami.
1 kg ugotowanych ziemniaków,
25 dag mąki pszennej lub żytniej,
20 dag dobrze odciśniętego twarogu,
5 dag boczku lub słoninki.

Obrane ziemniaki zalać wrzącą wodą, posolić i ugotować. Nie odcedzając utłuc
i silnie rozcierając wrzącą masę - sypać mąkę. Gdy straci zapach surowizny,
wykładać ją pacynami na półmisek, polać topionym boczkiem posypać
pokruszonym twarogiem. Podawać z kwaśnym lub słodkim mlekiem.

1. Data: 2003-04-05 08:35:09

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Knyps wrote:

> [...]
> wykładać ją pacynami na półmisek, polać topionym boczkiem posypać
> pokruszonym twarogiem. Podawać z kwaśnym lub słodkim mlekiem.

pamiętam to z dzieciństwa
Kiedy przychodziły biedne dni
moja Mama to robiła
a ja bardzo lubiłam

ewa
--

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')

Re: TM21: ?ó?ty ser
Imprezka
Kuchnia - fronty w kolorze wiśnia, kalwados - korpus sosna
polskie jedzenie
Jedzenie na 3 tygodnie